Attila Fazakas, Elan-Trio: În anul 2023, vom ieși din zona de confort și vom deschide primul magazin din județul Cluj

Pentru acest an evoluția retailerului Elan-Trio va fi susținută de mai mulți piloni strategici printre care vânzarea produselor online, extinderea rețelei Merkúr, respectiv deschiderea primului magazin din județul Cluj, a declarat pentru Progresiv Attilla Fazakas, Director Comercial Elan-Trio. Attila Fazakas, Elan-Trio: În anul 2023, vom ieși din zona de confort și vom deschide primul magazin din județul Cluj

#ApetitPentruCumpărăturiOnline

Cumpărăturile online au câștigat teren, aceasta fiind o metodă mai rapidă și confortabilă de a face cumpărături. S-a format o competiție online. Este necesară o aliniere rapidă din partea comercianților tradiționali la noile tendințe. Site-ul companiei noastre trece printr-o schimbare radicală. Ne putem consolida și dezvolta poziția pe piață prin actualizarea și personalizarea continuă a modelului de afaceri, a gamei de produse și a strategiilor de marketing.

Elan-Trio pune accentul pe implementarea componentelor comerțului modern și a măsurilor moderne precum deservirea magazinelor din depozitul logistic într-o proporție foarte mare, eficientizarea costurilor logistice, creșterea deservirii în proporţie mai mare și modernizarea magazinelor și îmbunătățirea constantă a mediului de cumpărături. La realizarea portofoliului de produse, precum și la extinderea acestuia, Elan-Trio a luat în considerare specificul demografic al regiunii, astfel încât, pe lângă mărcile proprii Góbé și Elan, produsele maghiare ocupă un loc important.

#CumpărăturiConștiente

Obiceiurile de a face cumpărături s-au schimbat în timpul pandemiei, s-au observat o scădere a frecvenței cumpărăturilor și o creștere a valorii coșului, dar cumpărăturile mai conștiente rămân caracteristice clienților noștri. Creșterea prețurilor la energie are ca rezultat o alegere mai chibzuită a produselor în rândul clienților. Cererea față de produsele aflate la promoție a crescut.

#PiloniDeCreșterePentru2023

Compania noastră este pe piață de 30 de ani și am planificat mai multe programe de loialitate pe parcursul anului. Împreună cu furnizorii noștri, organizăm diverse concursuri, în urma cărora fidelitatea clienților ar trebui să crească. În anul 2023, o parte a dezvoltării Elan-Trio va fi constituită de vânzarea produselor în mediul online. Pagina web aflată în curs de dezvoltare nu numai că ușurează lucrurile pentru clienți, dar ne ajută și la accesarea piețelor pe care altfel nu putem ajunge cu magazinele noastre fizice.

Continuăm să extindem lista magazinelor noastre Merkúr, deschidem magazine în locuri în care, ținând cont de condițiile pieței, putem desfășura activități comerciale eficiente. Optimizarea proceselor logistice și managementul profesional al stocurilor fac, de asemenea, parte din pilonii datorită cărora și anul 2023 se va putea încheia cu succes.

#ÎnAfaraZoneiDeConfort

În anul 2023, vom ieși din zona de confort și vom deschide primul magazin din județul Cluj. La începutul acestui an am început să modernizăm unul dintre magazinele noastre existente, cumpărând proprietatea de lângă acesta, dublându-i dimensiunea. Am redeschis magazinul la jumătatea lunii iulie.

#LecţiileUltimilorAni

Printre cele mai importante lecții de business din ultimii doi ani, putem aminti că scurtarea lanțurilor de aprovizionare a avut un efect pozitiv asupra vânzărilor întrucât produsele noastre au ajuns pe rafturi la prețuri favorabile. Acest proces începuse deja în urmă cu doi ani, dar pandemia și războiul din țara vecină ne-au stimulat atât pe noi, cât și pe achizitori. Gestionarea corectă a stocurilor a jucat, de asemenea, un rol important în ultimii doi ani. Nu doar respectarea principiului FIFO, rapiditatea serviciului de logistică, dar și livrarea la timp a mărfurilor, cantitățile eficiente de inventar și monitorizarea precisă a cerințelor pieței, toate au contribuit la dezvoltarea companiei noastre, atât din punctul de vedere al indicatorilor de vânzări, cât și al profitabilității.

De asemenea, în fața dificultăților din ultimii doi ani, angajamentul manifestat față de angajați a devenit extrem de important. Situația economică incertă ne-a pus la încercare pe mulți dintre noi, dar compania noastră a încercat să ofere celor aproape 500 de angajați ai săi o stabilitate financiară.

Mircea Moga, CEO Mega Image: „Vom continua să investim în extinderea rețelei”
Mircea Moga, CEO Mega Image: „Vom continua să investim în extinderea rețelei”
În paralel cu investițiile în extindere și modernizarea unităților existente, Mega Image a pariat anul trecut pe consolidarea zonei de...
Wahid Juhari, Safeway Stores: „Retailerii independenți au multe oportunități pentru că tot mai mulți clienți se îndreaptă spre proximitate”
Wahid Juhari, Safeway Stores: „Retailerii independenți au multe oportunități pentru că tot mai mulți clienți se îndreaptă spre proximitate”
După doi ani în care retailerii independenți au trebuit să-și folosească capacitatea de adaptabilitate la cote maxime, 2023 a venit cu noi...
Jagoda Gwardys-Zientara, COO Carrefour România: ”Ne menținem angajamentul de a câștiga cotă de piață prin investiții strategice”
Jagoda Gwardys-Zientara, COO Carrefour România: ”Ne menținem angajamentul de a câștiga cotă de piață prin investiții strategice”
2022 este un an de referință pentru Carrefour România, fiind anul în care retailerul a atins borna de 400 de magazine pe plan local. Din...
2021, un nou moment T-Zero pentru businessul Elan-Trio
2021, un nou moment T-Zero pentru businessul Elan-Trio
La cinci ani de la schimbarea acționariatului, 2020 a readus compania pe un trend ascendent, atât în ceea ce privește cifra de afaceri, cât și...