Danone extinde gama de iaurturi Activia

Activia a lansat pe piață o nouă gamă de iaurturi de băut fără adaos de zaharuri, dedicată consumatorilor care își doresc un regim alimentar echilibrat și diversificat. Noile iaurturi de băut conțin miliarde de fermenți Bifidus ActiRegularis și calciu care contribuie la funcționarea normală a enzimelor digestive. Danone extinde gama de iaurturi Activia

Totodată, acestea nu conține coloranți sau conservanți, iar zaharurile din compoziție provin doar din laptele și fructele folosite în rețetă. Noile iaurturi de băut sunt disponibile pentru consumatori în trei variante: cu Semințe de Chia, cu Banane, Piersici și Ananas sau cu Banane, Mere și Cireșe Dulci, în format de 250 g sau în varianta multipack, în ambalaje realizate în proporție de 93% din materiale pe bază de plante și anume trestie de zahăr,  ceea ce contribuie la reducerea amprentei de carbon a acestora cu până la 47%.
În plus, fibrele lemnoase rezistente folosite în ambalajele produselor din gama Fără Zahăr Adăugat pot fi reciclate de mai multe ori, astfel încât acestea continuă să genereze valoare.

„Încă din 2001, anul în care brandul Activia a fost lansat pe piața din România, am început să rescriem povestea fermentării laptelui. Astăzi, ne mândrim cu o gamă diversificată de iaurturi Activia de înaltă calitate. Noua gama vine în întâmpinarea consumatorilor cu produse absolut delicioase, a căror dulceață vine doar din lapte și fructele prezente în mod natural, fiecare iaurt de băut Activia conținând miliarde de fermenți Bifidus Actiregularis”, declară Lavinia Barbu, Senior Brand Manager Activia.

Brandul de lactate Activia, prezent în 70 de țări de pe 5 continente, este produs în fabrica de iaurt Danone din București. A fost lansat pe piața românească în anul 2001, în prezent având un portofoliul cu peste 20 de sortimente de iaurturi cu Bifidus ActiRegularis, acoperind toate preferințele consumatorilor: iaurt simplu, iaurturi cu cereale integrale și fructe, iaurturi de băut cu sau fără fructe, cât și gama de mic dejun, cu topper de cereale.

Prin varietatea profilurilor nutriționale, iaurturile Activia sunt adecvate oricărui moment de consum (mic-dejun, on the go, gustare între mese sau după o cină ușoară) și sunt ușor de integrat chiar și în diete speciale, cum sunt regimurile hipocalorice, hipolipidice sau hipoglucidice.


 

Schauma relansează întreg portofoliul de produse
Schauma relansează întreg portofoliul de produse
Schauma își relansează întreg portofoliul de produse adresându-se fiecărui membru al familiei și nevoilor individuale ale acestora prin noul...
O imagine nouă pentru Râureni
O imagine nouă pentru Râureni
Producătorul Râureni schimbă imaginea produselor sale cu una mai moderne, cu design diferențiator. Noua imagine a produselor Râureni...
 Produse noi în portofoliul Borotalco
Produse noi în portofoliul Borotalco
Borotalco își extinde portofoliul cu gama Pink Soft ce include două produse în format spray 150ml și roll on 50ml. Noua gamă are la bază o...
Borotalco relansează antiperspirantele dry
Borotalco relansează antiperspirantele dry
Borotalco relansează segmentul de antiperspirante dry din care fac parte gamele Original, Intensive și Pink Soft. Noile produse, în ambalaje cu...
Bref Color Aktiv
Bref Color Aktiv
Bref lansează o nouă tehnologie în materie de curățare a toaletei: Bref Color Aktiv, odorizantul care neutralizează mirosurile neplăcute....
O nouă gamă de vopsea Syoss inspirată de Pantone
O nouă gamă de vopsea Syoss inspirată de Pantone
Inspirat de una dintre cele mai importante autorități în domeniul culorilor, PANTONE LLC, Syoss a dezvoltat patru nuanțe de vopsea permanentă...