FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Cine sunt finaliștii competiției Progresiv Awards 2021

Cine sunt finaliștii competiției Progresiv Awards 2021

Progresiv Awards, competiția adevăratelor valori din piața FMCG românească, anunță finaliștii ediției din 2021, la cele 14 categorii de premii. Aceștia au fost selectați de către Juriul Progresiv Awards, dintr-un total de 300 nominalizări și auto-nominalizări venite din piață.

Consiliul de Specialiști a analizat argumentele din formularele de înscriere în concurs și a notat fiecare nominalizare ținând cont și de informațiile disponibile pe piață. Important de reținut este faptul că nominalizările care au adus ca argumente informații relevante, cuantificabile și demonstrabile - conform guidelines-urilor furnizate de organizatorul competiției la fiecare categorie de premii - au primit cele mai mari note în procesul de jurizare.

BEST INTERNATIONAL RETAILER

  • Auchan Retail România
  • Carrefour România
  • Kaufland România
  • Lidl România
  • Mega Image

BEST INDEPENDENT RETAILER

Muntenia

  • Annabella
  • Diana
  • Euromarket

Moldova

  • Băcăniile Șerban
  • Paco Supermarkets
  • Vascar

Transilvania

  • CBA Nord-Vest
  • Elan Trio
  • Sergiana

BEST FMCG SUPPLIER

  • Coca-Cola HBC
  • HEINEKEN România
  • Lactalis
  • Unilever SCE
  • Ursus Breweries

BEST LOCAL FMCG SUPPLIER

  • Artesana
  • Farmec
  • Lăptăria cu Caimac
  • Prefera Foods
  • Sergiana Prodimpex

BEST NEW FOOD PRODUCT

  • Burgerul plant-based Verdino (Verdino Foods)
  • Chio Delight (Intersnack)
  • Familia Toneli Kids (Toneli)
  • Kinder Cards (Ferrero)
  • LaProvincia Pui Vegetarian (Avicarvil)

BEST NEW NON-FOOD PRODUCT

  • Fairy Extra+ (Procter&Gamble)
  • Gama Pro Nature (Henkel)
  • Gerovital H3 Evolution Perfect Look (Farmec)
  • Nivea Cellular Cushion 3in1 (Beiersdorf)
  • Perwoll Renew Blossom (Henkel)

BEST NEW BEVERAGE

  • Birra Moretti (HEINEKEN Romania)
  • Cooler fără alcool Cireșe și Cooler fără alcool Grepfrut (Ursus Breweries)
  • Schweppes cu aromă de rodie (Coca-Cola HBC)
  • Tymbark Vitamin Water (Maspex România)
  • Zarea Prosecco Rose (Zarea)

BEST E-COMMERCE INITIATIVE

  • Aplicația Mega Image
  • Genius by eMAG
  • Mutarea Carrefour online pe Bringo
  • Roditor Food Market
  • Tazz by eMAG

BEST VERTICALLY INTEGRATED BUSINESS

  • Annabella
  • Diana
  • Sergiana
  • Unicarm
  • Transavia

BEST SUPPLY CHAIN

  • Aquila
  • Chep România
  • Gebruder Weiss România

BEST CSR CAMPAIGN

  • Cu apele curate - Asociația MaiMultVerde și Lidl România
  • În stare de bine – Kaufland România
  • ShareTheMeal – Foodpanda
  • Profi iubește sănătatea - Profi Rom Food
  • Sol și Suflet, primul Centru Permanent de Inovare, Producție și Educație în Agricultură Regenerativă din România - Institutul de Cercetare în Permacultură din România și Kaufland România

BEST SUSTAINABILITY INITIATIVE

  • Broscuța, prima infrastructură de reciclare a a produselor de îngrijire personală și a locuinței – Kaufland România
  • Expansiunea Lidl, reper în construcții sustenabile – Lidl România
  • Linie nouă de îmbuteliere în fabrica Coca-Cola HBC din Timișoara – Coca-Cola HBC
  • rPET, sticla obţinută din PET 100% reciclat – PepsiCo România
  • Zero Risipă – Auchan Retail România

BEST MANAGER OF THE YEAR

  • Dorina Mutu, CEO Annabella
  • James Simmons, ex-CEO Unilever
  • Marco Hoessl, CEO Kaufland România
  • Mircea Moga, CEO Mega Image
  • Pawel Musial, CEO Profi Rom Food

BRAND OF THE YEAR

  • Agricola
  • Cif
  • Gerovital
  • Gusturi Românești și Gusturi de la Gospodari
  • Kaufland România

*Listarea finaliștilor este alfabetică.

Progresiv Awards este un simbol al calității și excelenței în sectorul FMCG, și, încă de la prima ediție, am încercat să fim o reflexie a pieței, mizând pe un juriu de specialiști pentru a face selecția finaliștilor. Pentru Progresiv Awards 2021, juriul este format din:

• Alina Stepan, Country Manager România | Cluster Head South-East Europe, Ipsos
• Iulia Pencea, Managing Director, Nielsen România
• Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Research
• Romina Ardelean, Consultant, GfK România
• Bogdan Belciu, Partener, Boston Consulting
• Aura Giurcăneanu, Partner & Head Consumer Markets & Retail, KPMG România
• Dragoș Popa, Senior Project Manager, Roland Berger
• Sorana Georgia, CEO, Markant International Services România
• Dochița Zenoveiov, Brand Innovator, Inoveo
• Mihai Bonca, Fondator, Brand Architects
• Ioana Mucenic, CEO, Minio Studio
• Andrei Radu, CEO & Founder, GpeC
• Adriana Palașan, ARILOG President & Managing Partner Supply Chain Management Center
• Mihaela Nabar, Executive Director, World Vision
• Amalia Fodor, Director Executiv, Fundația Orange
• Dragoș Tuța, Founder & Managing Partner, The CSR Agency
• Alina Liciu, Managing Partner, The Azores Sustainability & CSR Services
• Alina Dragomir, Managing Editor, Progresiv
• Bogdan Angheluță, Senior Editor, Progresiv.

Pentru categoriile BEST CSR CAMPAIGN și BEST SUSTAINABILITY INITIATIVE, Juriul a fost format din:

• Mihaela Nabar, Executive Director, World Vision
• Amalia Fodor, Director Executiv, Fundația Orange
• Dragoș Popa, Senior Project Manager, Roland Berger
• Dragoș Tuța, Founder & Managing Partner, The CSR Agency
• Alina Liciu, Managing Partner, The Azores Sustainability & CSR Services
• Alina Dragomir, Managing Editor, Progresiv
• Bogdan Angheluță, Senior Editor, Progresiv

Cine și cum votează

Procesul de votare este unul încrucișat. Astfel, câștigatorii premiilor “Best International Retailer”, “Best Local Retailer” sunt aleși exclusiv de către furnizori. Câștigatorii premiilor “Best FMCG Supplier”, ”Best Local FMCG Supplier”, “Best New Food Product”, “Best New Non-Food Product” și ”Best New Beverage”  sunt aleși exclusiv de către retaileri, iar câștigătorii premiilor “Best Vertically Integrated Business”, ”Best Supply Chain”, ”Best E-commerce Initiative”, “Best CSR Campaign”, "Best Sustainability Initiative", ”Brand of the Year in Retail & FMCG” și "Best Manager of the Year" sunt aleși de către întreaga industrie de retail & FMCG.*

* Managerii din companiile finaliste la aceste categorii vor primi formulare de vot personalizate, astfel încât să nu existe posibilitatea de a-și vota proiectul/compania.

Începând cu data de 19 aprilie 2021, vor fi invitați să voteze câștigătorii Progresiv Awards aproximativ 10.000 de profesioniști din piața FMCG. În această etapă, Progresiv trimite prin email către fiecare dintre profesioniștii selectați din baza de date Progresiv câte un link unic de votare. Linkurile unice garantează faptul că o persoană poate vota o singură dată.

IMPORTANT! Toți managerii din retail sau industria FMCG care nu primesc link unic pentru votare din partea revistei Progresiv se pot înscrie AICI pentru a face parte din "juriul" Progresiv Awards 2021. Selecția celor care solicită linkuri de votare se va face pe baza criteriilor enunțate pe site-ul www.progresivawards.ro.

Etapa de votare se încheie la data de 20 mai 2021, chiar în ziua decernării premiilor. Câștigătorii ediției din acest an vor fi anunțați în cadrul Galei Progresiv Awards 2021, pe 20 mai, În București.

Despre Progresiv Awards

Proiectul Progresiv Awards a pornit din dorința de a evidenția oamenii, organizațiile, brandurile și proiectele de succes din piața FMCG care setează trenduri și contribuie an de an la dezvoltarea industriei, precum și rolul parteneriatelor puternice între retaileri și furnizori.

Mecanismul Progresiv Awards este unul simplu, transparent și obiectiv. Pentru mai multe detalii, accesați Regulamentul competiției, disponibil pe www.progresivawards.ro.

 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content