FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Ce discutăm la Sustain Ability, prima conferință Progresiv dedicată sustenabilității, pe 28 februarie

Ce discutăm la Sustain Ability, prima conferință Progresiv dedicată sustenabilității, pe 28 februarie

Sustain Ability conferință sustenabilitate Progresiv

Progresiv organizează prima ediție a Sustain Ability, eveniment dedicat integral sustenabilității în industria de retail & FMCG, pe 28 februarie, la Radisson Blu București. Sub tema „Route to Net Zero”, conferința evidențiază rolul pe care componenta de sustenabilitate îl are în rândul strategiilor de business ale marilor companii locale și care sunt tendințele în această direcție. Speakeri de top din industria de retail & FMCG vor urca pe scenă pentru a povesti despre propriile soluții de sustenabilitate, impactul inițiativelor implementate în anii anteriori, țintele asumate pentru anii următori și bugetele alocate pentru sustenabilitate, economie circulară și realizarea unui "net zero". 

Astfel, pe 28 februarie la Sustain Ability - Route to Net Zero, vom afla cum definesc consumatorii sustenabilitatea și care dintre măsurile luate de producători pentru reducerea impactului asupra mediului sunt recunoscute ca atare de aceștia. Antonia Stănică, Client Service Director AHA Moments, și Mihaela Alexandru, Managing Partner Toknow, vor prezenta în premieră rezultatele unui studiu realizat special pentru conferința Sustain Ability.

Detalii despre bugetele de investiții în proiecte sustenabile vom afla de la Alexandra Barosso, Legal and Corporate Affairs Bergenbier, Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director Coca-Cola HBC România, Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România într-un panel moderat de Oana Groșanu, Director Executiv Ambasada Sustenabilității în România.

Câteva indicii despre temele aduse în discuție în cadrul acestui panel:

  • Coca-Cola HBC România a alocat un buget de 21 de milioane de euro pentru proiecte de sustenabilitate în 2021, potrivit celui mai recent raport al companiei;
  • Fabrica Bergenbier din Ploiești să nu mai trimite deșeuri menajere la groapa de gunoi încă din 2019, procentul de valorificare prin reciclare fiind de 100%;
  • Kaufland România a fost desemnată „Cea mai transparentă și performantă companie în direcția sustenabilității”, ca urmare a demersului de a-și comunica impactul economic, social și de mediu, dar și a performanței înregistrate în direcția sustenabilității.

Pe scena conferinței va urca și Corina Dospinoiu, Responsabil CSR Auchan Retail România. Aceasta va oferi detalii despre investițiile retailerului în proiecte de sustenabilitate, despre rezultatele campaniei „Zero Risipă" și, nu în ultimul rând, despre ce presupune să dezvolți un portofoliu de mărci proprii alimentare în România, cu producători români.

Ce discutăm la Sustain Ability, conferința Progresiv dedicată sustenabilității 

Daniel Gross, CEO Penny România, ne va explica de ce compania pe care o conduce își bazează strategia de business pe sustenabilitate, plecând de la sortiment până la energie, climă/resurse și angajați. În cadrul Sustain Ability, Daniel Gross ne va vorbi despre bugetul de 19,5 milioane de euro dedicat măsurilor de sustenabilitate și despre modul în care acestea generează creștere la nivelul businessului local.

Dacă ne referim la rapoartele de sustenabilitate, acestea trebuie să conțină afirmații susține de dovezi și trebuie realizate cu aceeași rigoare ca cele financiare. Monica Movileanu, Partener de Audit și Lider al Departamentului de Consultanță Contabilă și Piețe de Capital („CMAAS”) din cadrul PwC România, va explica în cadrul Sustain Ability ce impact are un raport slab în ochii investitorilor și cum susținerea declarațiilor cu dovezi poate demonstra angajamentul real al companiilor privind sustenabilitatea.

Sustenabilitatea nu se rezumă decât la lansări de produse responsabile, în ambalaje reciclabile, la proiecte pentru susținerea agriculturii și a producției locale, la inițiativele pro-diversitate care oferă egalitate de șanse oamenilor și la elaborarea unor coduri de bune practice în industrie. Reducerea amprentei asupra mediului se traduce și prin bune practice în industria reciclării. Roxana Puia, Marketing Director Environ, are o experiență de peste 10 ani pe piața managementului deșeurilor de echipamente electrice și electronice, de baterii și acumulatori, perioadă în care a inițiat și derulat sute  de campanii, proiecte și acțiuni de informare și conștientizare în domeniul reciclării. Va povesti pe scena Sustain Ability cât de greu este să pui bazele unei rețele naționale de puncte de colectare în retail și magazine de proximitate și cum poate fi construit un astfel de parteneriat.

Pentru a discuta concret despre țintele de sustenabilitate, dezvoltare durabilă, economie circulară sau realitatea unui „net zero”, înscrie-te AICI și beneficiază de oferta Early Bird până pe data de 17 februarie. Totodată, pe lângă oferta de early bird, punem la dispoziția companiilor reduceri de grup: 10% pentru mai mult de trei participanți și 15% pentru mai mult de cinci bilete cumpărate.

Sustain Ability este cel mai nou eveniment organizat de Progresiv și are ca temă principală sustenabilitatea în retail & FMCG. Prima ediție a Sustain Ability, „Route to Net Zero”, are loc pe 28 februarie 2023, începând cu ora 09:00, la Radisson Blu București. Toate detaliile despre eveniment și modalitățile prin care vă puteți rezerva locul la conferință găsiți pe www.sustain-ability.ro.

Lansat pe piață în 1999, Progresiv a avut încă de la început ca obiectiv principal facilitarea comunicării și a parteneriatelor între retaileri și furnizorii de bunuri de larg consum, precum și evidențierea trendurilor de business din retail & FMCG.

 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content