FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Auchan inaugurează Atac, un nou format de hipermarket pe piața locală

Auchan inaugurează Atac, un nou format de hipermarket pe piața locală

Atac Hiper Discount by Auchan

Auchan își extinde portofoliul de formate și inaugurează primul hipermarket discount Atac. Magazinul a fost inaugurat în Brașov, pe strada Șoseaua Cristianului, nr. 5,  în locul Auchan Brașov Vest. Retailerul vine cu o strategie agresivă de prețuri mici zi de zi și niveluri de preț diferite în funcție de cantitate, datorită optimizărilor de game și reducerii cheltuielilor de operare.

Cu mesajul „Jos cu prețurile!”, care exprimă cel mai bine esența eforturilor făcute, Atac Hiper Discount by Auchan, aduce o gamă de 17.000 de produse atent selecționate pe o suprafață de 6.000 mp, la prețuri foarte avantajoase atât pentru persoane fizice, cât și juridice. Conceptul de hiper discount răspunde tuturor puterilor de cumpărare, oferind consumatorilor un sortiment variat format din 60% produse alimentare și 40% nealimentare, la cel mai bun raport calitate-preț, produse fabricate în România și nu numai.

Noul Atac Hiper Discount by Auchan are o politică de preț tip „cascadă”, prețul / bucată al unui anumit produs scade pe măsură ce cantitatea achiziționată este mai mare. În plus, clienții care dețin un card de fidelitate MyCLUB Auchan sau MyBusiness CLUB Auchan, beneficiază de prețuri speciale la o selecție de produse.

Strategia Atac pentru un preț mai bun

Pe de o parte, sunt realizate economii importante de costuri prin reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice și reducerea costurilor de transport.

Apoi, o mare parte din produse sunt aprovizionate și manipulate la palet și bax, fiind utilizat un mobilier adaptat. Gamele de produse sunt esențializate, consumabilele și ambalajele diminuate, iar spațiile de depozitare reduse. Nu în ultimul rând, sunt reduse investițiile în decorațiuni și publicitate.

„Toate economiile realizate sunt reinvestite în eforturile de a susține nivelul de prețuri promis. Într-un final, volumele mărite vândute permit rotații mai bune și prețuri și mai mici. Esența strategiei comerciale este de a răspunde cel mai bine la nevoile consumatorilor prin gamele selectate și de a susține cu adevărat puterea de cumpărare a clienților, prin prețurile mici zi de zi”, au punctat reprezentanții Auchan România.

Conceptul Atac oferă o experiență facilă la cumpărături: magazinul păstrează aleile largi, oferă un parcurs rapid clienților, o semnalizare vizibilă a categoriilor și un număr mare de case de marcat (8 case cu servicii de scanare și încasare asigurate de casierii Auchan, cât și 16 case care pot fi operate în regim self check-out).

Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 30 de hipermarketuri clasice, 3 hipermarketuri discount, 7 supermarketuri, magazinul Auchan Go și aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2022 de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi. 
 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content