ATAC by Auchan ajunge la o rețea de cinci magazine, după o nouă deschidere în Galați
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în Brașov, Ploiești, Timișoara și Târgu Mureș. Sub sloganul „Jos cu prețurile!”, magazinele ATAC propun prețuri mici la scară generalizată, precum și un sistem de prețuri cu reducere în cascadă, pentru cantități mai mari, datorită optimizărilor de game și reducerii cheltuielilor de operare.
Hipermarketul Auchan Galați, situat pe bulevardul Galați 3A, devine ATAC Hiper Discount by Auchan și propune clienților o gamă diversificată de 17.000 de produse, fabricate în România și nu numai, toate la cel mai bun raport calitate-preț, precum și o selecție de servicii utile.
Cu o suprafață de peste 7600 mp, ATAC Galați răspunde puterii de cumpărare a consumatorilor, oferind un sortiment variat de produse alimentare și nealimentare, atent selecționate, atât produse proaspete, de la fructe și legume, produse de brutărie, precum și o selecție de produse de cofetărie realizate de un producător local, carmangerie, pește proaspăt și mâncare gătită, cât și articole de băcănie, detergenți și produse de curățenie, cosmetice și articole de îngrijire, băuturi alcoolice, răcoritoare și multe altele, la prețuri foarte avantajoase.
Formatul de hiperdiscount propune în continuare o experiență facilă și confortabilă la cumpărături, păstrând aleile largi, oferind un parcurs rapid clienților, o semnalizare vizibilă a categoriilor și un număr mare de case de marcat (atât case care pot fi operate în regim self check-out, cât și case cu servicii de scanare și încasare asigurate de casierii Auchan). Peste 100 de angajați lucrează în ATAC Galați, iar magazinul este deschis zilnic în intervalul 8:00-21:00.
„Am ajuns deja la cinci unități pe formatul ATAC la nivel național, inaugurate de la începutul anului, și avem în plan să continuăm cu acest proiect, întrucât acesta ne-a confirmat și chiar depășit așteptările. Modelul protejează puterea de cumpărare și contribuie la economisirea bugetului zilnic, prin prețuri mici permanent, precum și prin reduceri în cascadă la achiziționarea unui volum mai mare de produse. Aceste locații oferă o gamă variată de produse aducând economii importante în buzunarul clienților, fie aceștia persoane fizice sau juridice. Suntem încrezători că și locuitorii din Galați vor aprecia aceste avantaje regăsite în ATAC”, a declarat Ioana Toșa, Director Vânzări Auchan Retail România.
Retailerul francez a anunțat conceptul ATAC by Auchan în luna aprilie a acestui an, odată cu deschiderea primei astfel de locații, în Brașov. De altfel, intrarea Auchan pe canalul de discount a început încă de anul trecut, când a deschis primul său magazin pe formatul de discount, în Ploiești, intrând astfel în competiție directă cu Lidl și Penny. La acea vreme, retailerul explica decizia în contextul în care segmentul de discount câștiga și câștigă tot mai mult teren în rândul consumatorilor.
Cu ce noutăți vine conceptul ATAC by Auchan
Conceptul de hiper discount răspunde puterii de cumpărare a românilor, cu un sortiment variat de produse, atât mărci și produse românești, branduri internaționale consacrate, cât și produse marcă proprie la un excelent raport calitate-preț. Prețurile sunt reduse ca urmare a unor investiții ce au vizat reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice, precum și reducerea costurilor de transport și a investițiilor în decor și publicitate. Totodată, în ATAC, retailerul aprovizionează și manipulează produsele la palet și bax, utilizând un mobilier adaptat, prezintă game de produse esențiale, reduce consumabilele, ambalajele și spațiile de depozitare și negociază achiziția de cantități mari pentru prețuri mai bune.
Totodată, clienții magazinului ATAC Galați au în continuare oportunitatea de a contribui în mod activ la protejarea mediului înconjurător prin serviciul de colectare a uleiului alimentar uzat, Sistemul de Garanție – Returnare pentru colectarea ambalajelor tip PET, din aluminiu și sticlă, precum și raionul Zero Risipă unde produsele care se apropie de termenul de expirare au reduceri considerabile de preț.
Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 29 de hipermarketuri clasice, 5 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 7 supermarketuri, magazinul Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 1 magazin în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.