Artesana are o nouă identitate vizuală

Artesana International, producătorul lactatelor 100% românești, Artesana, a început livrarea produselor cu noile etichete în lanțurile mari de retail din România. Campania de reînnoire a identității vizuale a fost realizată printr-un proiect de consultanță internațională cofinanțat de BERD. Pe lângă noua identitate, care reprezintă primul pas din noua strategie Artesana, proiectul vizează relansarea și repoziționarea companiei prin cercetări de piață, corporate branding, redesignul etichetelor, precum și definirea unei strategii integrate de trade, de brand și de produs, pentru următorii ani.  Artesana are o nouă identitate vizuală

Astfel, Artesana a ales să comunice beneficiile și calitățile lactatelor sale unice, direct pe etichetă. Totodată, pentru priceperea de care e nevoie pentru a produce cele peste 20 de rețete de iaurturi, brânzeturi și lactate proaspete, a fost aleasă sintagma Artizanii laptelui, un slogan care va ilustra și identitatea corporate a brandului. Prezența florilor de câmp pe noile etichete Artesana, întărește conexiunea cu natura, cu sursa laptelui și simbolizează parfumul anotimpurilor, regăsite în variabilitatea naturală a laptelui.

Cu o cifră de afaceri estimată pentru anul 2020 la 3,7 milioane de euro, brandul Artesana se află pe piața românească din august 2012, iar în retailul modern din august 2013. Astăzi, produsele Artesana se găsesc în peste 700 de magazine în toată țara, în majoritatea rețelelor de retail modern, dar și în rețele locale sau băcănii specializate. Valoarea investițiilor de până în prezent este de peste 1,5 milioane de euro.
Artesana este una dintre cele 60 de companii românești care beneficiază, în fiecare an, de servicii de consultanță cu sprijinul BERD. Din totalul întreprinderilor beneficiare, 73% își cresc cifra de afaceri cu 32%, în timp ce 60% își sporesc productivitatea pe măsură ce se extind.

Napolact își extinde portofoliul de produse bio
Napolact își extinde portofoliul de produse bio
FrieslandCampina România își extinde portofoliul și lansează o nouă gamă de iaurturi Napolact Bio. Astfel, producătorul de lactate le oferă...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Gerovital lansează linia Perfect Look
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Gerovital lansează linia Perfect Look
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, își extinde portofoliul prin lansarea liniei Perfect Look, sub umbrela gamei Gerovital H3...
Coca-Cola, nouă campanie pentru sărbătorile de iarnă
Coca-Cola, nouă campanie pentru sărbătorile de iarnă
Coca-Cola România a lansat o nouă campanie construită în jurul unui spot de sezon, pe ideea „Crăciunul acesta, oferă ceva ce numai tu poți...
Podravka aduce brandul Lino Lada în România
Podravka aduce brandul Lino Lada în România
Podravka România își extinde portofoliul și aduce pe piața locală produsele Lino Lada. Lino Lada este al doilea brand pe piața de creme...
Cris-Tim lansează brandul de mezeluri cu specific unguresc Csárdás
Cris-Tim lansează brandul de mezeluri cu specific unguresc Csárdás
Cris-Tim lansează Csárdás, un brand inspirat din zona Transilvania și care cuprinde o gamă largă de specialități din carne cu specific...
Vin spumant cu foiță de aur de la Zarea
Vin spumant cu foiță de aur de la Zarea
Zarea prezintă o nouă inovaţie în producţia românească de spumate - Royal Gold, primul spumant cu foiță de aur comestibilă de 23K, ce...