UK/NETHERLANDS: Unilever sales beat estimates | Progresiv

Unilever, the maker of Magnum ice cream and Hellmann’s mayonnaise, reported second-quarter sales growth that beat estimates on better-than-expected gains in Latin America. Underlying revenue increased 2.9 per cent, London- and Rotterdam-based Unilever said, compared with the 2.5 per cent median estimate of 20 analysts surveyed by Bloomberg. Growth accelerated from the first quarter’s 2.8 per cent, which was boosted by an earlier Easter holiday. UK/NETHERLANDS: Unilever sales beat estimates

“Consumer demand remains weak and in the markets in which we operate volumes are flat,” Chief Executive Officer Paul Polman said in a statement. “Emerging markets continue to be subdued whilst in Europe and North America growth is negligible.”

Polman has responded to the most difficult stretch of his seven-year tenure by acquiring premium skincare brands like Murad and Dermalogica to form a new global business unit targeting consumers willing to spend more. He’s also trying to expand Unilever’s business in China through an enhanced partnership with e-commerce giant Alibaba.

Units sold in the period rose 1.3 per cent, supporting the company’s forecast that sales volumes would improve over the course of the year. Latin American sales rose 13.3 per cent, due mainly to higher prices. (www.esmmagazine.com)

Nestlé România. Pentru a îndeplini așteptările consumatorilor și a răspunde tendințelor globale de adoptare a unei alimentații echilibrate, Nestlé își revizuiește strategia de nutriție și introduce o nouă abordare “Bun pentru tine, bun pentru planetă” Vezi mai multe pe revista.progresiv.ro
Nestlé vrea să-și crească vânzările de produse mai nutritive cu peste 20 miliarde euro până în 2030
Nestlé și-a stabilit obiectivul de a crește vânzările produselor sale mai nutritive cu 20-25 de miliarde de franci elvețieni (echivalent cu...
Logo magazin Lidl, fatada de sticla a unei locatii Lidl Romania, discounter activ pe piata din Romania
Lidl își propune să ajungă la zero emisii (Net-Zero) până în 2050
Lidl se angajează să ajungă o companie cu zero emisii (Net-Zero), ca urmare a unor noi obiective în ceea ce privește protejarea mediului prin...
Perla Harghitei_Tecon project 002
Perla Harghitei investește 2,8 mil. euro într-o nouă clădire de birouri
Perla Harghitei, una dintre cele mai importante companii de îmbuteliere de apă minerală naturală din România, a alocat un buget de 2,8 milioane...
Arnaud Dussaix
Arnaud Dussaix se întoarce în Carrefour și preia conducerea Supeco
Arnaud Dussaix, cu o experiență vastă de peste două decenii pe piața de retail din sud-estul Europei, se întoarce în Carrefour România....
Genesis Biopartner statie biogaz Cordun Neamt
Genesis Biopartner a investit 17 milioane de euro într-o nouă stație de biogaz
Grupul Genesis Biopartner a inaugurat o nouă stație de biogaz în comuna Cordun, județul Neamț, după o investiție de aproximativ 17 milioane de...
Auchan Bradu 2
Auchan redeschide încă un magazin în Pitești după ce a finalizat modernizarea acestuia
După ce a dus conceptul de hiperstore la Pitești prin remodelarea locației din Găvana, Auchan anunță redeschiderea celui de-al doilea...