A treia editie a campaniei "1 pachet = 1 vaccin", desfasurata de Pampers si UNICEF, a ajuns la final | Progresiv

Cea de a treia editie a campaniei “1 pachet = 1 vaccin” a ajuns la final. Prin aceasta campanie, Pampers si UNICEF si-au propus eliminarea tetanosului neonatal la nivel global. Cei doi parteneri au lansat, in ianuarie 2011, un nou apel catre parintii din Romania, pentru a ajuta la salvarea mamelor si copiilor din tarile afectate de tetanosul matern si neonatal. A treia editie a campaniei

Pentru fiecare pachet de scutece sau servetele umede Pampers cumparate in perioada ianuarie – februarie 2011, Pampers doneaza catre UNICEF suma necesara achizitionarii unui vaccin anti-tetanos. Multumita implicarii parintilor din toata tara, Pampers doneaza contravaloarea a 1,223,696 de vaccinuri anti-tetanos catre UNICEF in 2011.

Parintii din Romania s-au implicat si au fost printre cei mai activi sustinatori ai campaniei in aceasta editie, ca si in editiile trecute. Ca un semn de multumire, Pampers si UNICEF  incearca, la randul lor, sa ofere nou-nascutilor si proaspetelor mamici conditii mai bune pe perioada spitalizarii. Astfel, Pampers a donat elemente de mobilier si scutece Pampers pentru opt maternitati, in patru orase din Romania. Cele 150 de patuturi neonatale, 75 de mese de infasat si 75 de scaune pentru alaptat, impreuna cu scutecele donate de catre Pampers, le vor oferi mamelor si nou-nascutilor din aceste maternitati o ingrijire cat mai buna.

Mamicile din Romania au fost cele care au decis orasele in care au ajuns donatiile Pampers. In perioada ianuarie – februarie, ele au intrat pe pagina de Facebook „Lumea Mamicilor”, s-au inscris in Mozaicul Pampers pentru a sustine cauza globala a campaniei si au votat orasul preferat, pentru a ajuta comunitatea locala. Multumita sustinerii lor, donatiile Pampers au ajuns in maternitatile spitalelor „Cantacuzino”, „Filantropia” si „Pantelimon” din Bucuresti, „Dumitru Popescu” si Spitalul Clinic Judetean Nr. 1 din Timisoara, „Cuza Voda” si „Elena Doamna” din Iasi si in maternitatea spitalului „Dr. I.A. Sbarcea” din Brasov.

Laura Dumea Bencze_CBRE Romania_bkg
CBRE: Parcurile de retail câștigă teren ca oportunități investiționale
Parcurile de retail reprezintă o oportunitate de investiție tot mai atrăgătoare, oferind soluția sigură de generare a unor venituri stabile și...
Kaufland Calarasi inaugurare
Kaufland continuă expansiunea și deschide un nou magazin în Călărași
Kaufland România își extinde prezența la nivel național și deschide al doilea magazin din orașul Călărași. Prin această investiție,...
Daniel Anghel Country Managing Partner PwC România
PwC: Investitorii pun accent pe abilitatea companiilor de a depăși crizele în decizia de investiții
Investitorii par optimiști cu privire la evoluția economiei globale, 51% dintre respondenții la sondajul PwC 2024 Global Investor Survey,...
Academia de Sustenabilitate parteneriat Auchan Romania
Industria de retail învață să fie sustenabilă cu Academia de Sustenabilitate și Auchan România
Academia de Sustenabilitate în parteneriat cu Auchan România lansează un curs gratuit despre sustenabilitatea în retail pentru antreprenorii care...
Lidia Chiraches Nespresso Romania
Cum vrea Nespresso să reducă emisiile de carbon cu 50% până în 2030
Nespresso reafirmă angajamentul pentru sustenabilitate prin publicarea unui studiu de Analiză a Ciclului de Viață, o cercetare realizată de...
Kaufland Moinesti inaugurare Bacau
Kaufland se extinde în regiunea Moldovei, inaugurând un magazin în Moinești
Kaufland România își extinde rețeaua națională prin deschiderea unui magazin în orașul Moinești, județul Bacău. Prin această investiție,...