SPAIN: Dia sees gross sales rise 14% in Q3 | Progresiv

Spanish retail group DIA has seen its gross sales rise by 14.1% in Q3 to 2.73 billion euros, according to company results. The retail group said that organic growth (excluding El Arbol and Eroski) stood at 5.6%, with a 'material improvement' in its home market. EBITDA for the period was 5.7% higher at constant currency levels. SPAIN: Dia sees gross sales rise 14% in Q3

DIA has added 876 net stores to its portfolio in the last 12 months, and as of 30 September, operates a total of 7,583 stores.

Commenting on its performance, chief executive Ricardo Curras said that "Q3 2015 has been a very good quarter for DIA, with strong sales and adjusted EBITDA growth. "We have made very significant progress in sales in Iberia, with organic growth improving in all formats and in both Spain and Portugal, which confirms the relevance of our plan in terms of achieving positive organic growth in both countries over the coming months."(www.esmmagazine.com)

1200 x 750 Visual_IBM_watsonx
Inteligența artificială la scară enterprise: watsonx, soluția completă de la IBM
Inteligența artificială redefinește rapid modul în care companiile își conduc operațiunile, iar organizațiile care adoptă strategic această...
Raftul cu Bunatati Locale pune bunatatile autentice romanesti la raft, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Profi duce „Raftul cu Bunătăți Locale” la Brașov
Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale în magazine selectate din județul Brașov, oferind producătorilor locali posibilitatea să...
Alin Serban Wolt Romania
Alin Șerban, Wolt: Prima lună în România ne-a confirmat potențialul uriaș al pieței
Cu o extindere treptată în întreaga țară, care s-a desfășurat pe parcursul lunii mai, Wolt a înregistrat o cerere neașteptat de mare din...
FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
Grupul FEPRA oferă 10% din acțiuni angajaților prin programul ESOP
FEPRA, grup cu capital 100% românesc în domeniul managementul deșeurilor și a economiei circulare, anunță lansarea programului ESOP (Employee...
Voluntari_PG_Landscape
Procter & Gamble și Act for Tomorrow, o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră
Procter & Gamble și Act for Tomorrow au lansat o nouă ediție a campaniei Este Casa Noastră. Acțiunea de colectare a deșeurilor din natură...
Froo ajunge la 100 de magazine in Romania. detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Froo, 100 de magazine în 12 luni de la intrarea pe piață
Froo, formatul modern de proximitate dezvoltat de Grupul Zabka, a deschis cel de-al 100-lea magazin în România, la doar 12 luni de la intrarea pe...