Rezultate preliminare Carrefour | Progresiv

Retailerul francez se asteapta la o scadere de 15% a rezultatelor sale operationale, in acest an, dar a anuntat, in acelasi timp, un plan de economii de 4,5 miliarde de euro in urmatorii trei ani. Rezultate preliminare Carrefour

Conform rezultatelor preliminare anuntate la sfarsitul lunii iunie, profitul operational pe 2009 se va situa intre 2,7 si 2,8 miliarde de euro in acest an, fata de 3,3 miliarde de euro anul trecut. In primul trimestru, profitul operational a scazut cu 28%, pana la un miliard de euro.

Pe de alta parte, retailerul francez si-a propus sa economiseasca, pana in 2012, 4,5 miliarde de euro, prin reorganizarea structurii si serviciilor de achizitii, dar si prin reducerea stocurilor. Astfel, Carrefour spera sa obtina 3,1 miliarde de euro din restructurarea modelului comercial si 1,4 miliarde de euro din reducerea stocurilor la sapte zile.

Presedintele grupului, Lars Olofsson, a anuntat, in martie, realizarea de economii de costuri de 500 milioane de euro pentru 2009, subliniind ca se concentreaza si pe ameliorarea performantelor Carrefour in Franta si reducerea preturilor.
Dupa aceste anunturi, actiunile Carrefour au crescut cu 5,705, la 32,16 euro per actiune.

Aquatique își adjudecă din nou titlurile de ”Cea mai bună apă minerală plată pentru copii” și ”Cea mai bună apă minerală plată pentru sugari”. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Aquatique, desemnată din nou ”Cea mai bună apă minerală plată pentru copii” și ”Cea mai bună apă minerală plată pentru sugari”
Aquatique, brand aflat în portofoliul companiei Romaqua Group, a obținut, din nou, premiul pentru ”Cea mai bună apă minerală plată pentru...
Lorina Seres_OwnerCEO Ginza Invest, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Ginza Invest țintește vânzări de 1 mil. euro cu brandul Nebulous Stars până în 2027
Ginza Invest, distribuitor de jucătorii, a lansat pe piața locală brandul Nebulous Stars, un concept inovator de retail educațional și...
Unilever caută cumpărător pentru branduri cu vânzări de un miliard de euro. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Unilever caută cumpărător pentru branduri cu vânzări de un miliard de euro
Unilever intenționează să vândă o serie de branduri alimentare care înregistrează vânzări cumulate de aproximativ un miliard de euro, a...
produse editie limitata Craciun studiu Reveal Marketing Research
Șapte din zece români, atrași de edițiile limitate de produse lansate cu ocazia Crăciunului
Șapte din zece români sunt atrași de diferitele ediții limitate de produse lansate cu ocazia Crăciunului, conform celui mai recent studiu al...
Producția mondială de vin va atinge cel mai scăzut nivel de ultimii 60 de ani. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Producția mondială de vin va atinge cel mai scăzut nivel de ultimii 60 de ani
Producția mondială de vin va atinge în 2024 cel mai mic nivel din ultimii 60 de ani în condițiile în care cramele din emisferele de Nord și...
Glovo analiza comenzi supermarket Romania
Glovo: România, locul al doilea la nivel mondial privind comenzile de la supermarket
România se clasează pe locul al doilea la nivel global în grupul Glovo, după Spania, în ceea ce privește numărul de comenzi de la supermarket,...