real- Hypermarket Romania recompenseaza cea mai creativa campanie pentru industria de retail | Progresiv

real- Hypermarket Romania premiaza pentru al doilea an consecutiv "ideile fara egal" ale celei mai creative campanii comerciale pentru industria de retail inscrise la Junior PR Award. Premiul consta intr-un voucher de cumparaturi in valoare de 500 de euro si in oferirea posibilitatii de efectuare a unui stagiu de practica in cadrul companiei. real- Hypermarket Romania recompenseaza  cea mai creativa campanie pentru industria de retail

"Idei fara egal este un premiu prin care recunoastem talentul studentilor care aspira sa intre in lumea fascinanta a PR-ului si totodata un premiu prin care incurajam initiativa si originalitatea. Avem nevoie de tineri indrazneti care sa porneasca la drum cu incredere in fortele proprii, iar acest premiu este tocmai o dovada a increderii pe care le-o acorda un concurs de elita cum este cel organizat de Forum for International Communications. Tinem pumnii stransi concurentilor si ii sustinem si felicitam pe organizatori pentru initiativa", a declarat Adriana Pita, Director Corporate Communication & PR la real,- Hypermarket Romania.
 
Premiul este o distinctie speciala care se acorda in afara premiilor stabilite de juriul international al competitiei. Dintre campaniile preselectate de juriul international, reprezentantii real, - vor premia cea mai reusita campanie de PR care abordeaza una din temele:

  • campanie de public awareness a unui brand de pe piata de retail; 
  • campanie de introducere a unei marci proprii de catre un lant de retail;
  • campanie de comunicare targetata pe categorii de clienti, privind existenta unui sortiment bogat de articole nealimentare de sezon (vara, iarna, articole sportive etc.);
  • campanie de promovare a unor servicii inovative pentru clienti, oferite de un lant de hypermarket;
  • campanie de comunicare a unui eveniment desfasurat in magazin, pentru a marca o sarbatoare din timpul anului sau o sarbatoare specifica;
  • campanie de comunicare interna a normelor de igiena si protectie a muncii.


Criteriile de jurizare si detaliile privind inscrierea pot fi consultate pe http://www.praward.ro/pr-award/junior-pr-award.html

Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentala care cultiva in mediul comunicatorilor profesionisti standardele etice si de performanta ale profesiei de relatii publice. Fundatia organizeaza din 2003 competitia Romanian PR Award si evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii de afaceri din Romania.

real,- Hypermarket a intrat pe piata de retail din Romania in martie 2006, cand a fost deschis primul magazin in Timisoara. Au urmat alte 20 hipermarket-uri, deschise in centre economice importante ale tarii, reteaua numarand la acest moment 21 de magazine. Pana la finele anului, compania si-a propus extinderea retelei nationale, diversificarea gamei de produse de provenienta nationala si internationala, mentinerea unor preturi atractive si promovarea unor servicii de excelenta recunoscute la nivel international.

 

inflatie evoluție prețuri alimente INS
Alimentele, cu peste 3% mai scumpe după primele opt luni din acest an
Deși rata inflației a încetinit în luna august față de iulie, alimentele continuă să coste mai mult de la o lună la alta, potrivit datelor...
LaDoiPași Extra concept nou de proximitate ce aparține Metro România
Metro își consolidează poziția în retailul de proximitate cu noul concept LaDoiPași Extra
Metro România, cel mai mare wholesaler la nivel local, accelerează investițiile pe segmentul de proximitate, propunând un concept nou, LaDoiPași...
roboti industriali MiR sectorul food & beverages automatizare depozit paul olariu. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Paul Olariu, MiR: Observăm interes pentru roboții capabili să ridice 1,2 tone
Companiile de producție din zona de alimente și băuturi (food & beverages) sunt tot mai interesate de a lucra cu roboți care pot ridica...
Alex Slujitoru si Emanuel Bondalici Reff Asociatii
O nouă amnistie fiscală pentru persoane fizice și juridice. Ce datorii se șterg și în ce condiții? 
Contribuabilii români, persoane fizice și juridice, cu restanțe la plata obligațiilor către stat pot beneficia de o nouă amnistie fiscală,...
Glovo Back to School
Glovo: Românii au comandat cu 75% mai multe rechizite școlare față de 2023
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a înregistrat o creștere a comenzilor de rechizite de 75% prin...
Strămoșia băcănie Suceava
Strămoșia, băcănia care îmbracă tradiționalul în haine moderne
Imaginați-vă un loc în care se întâlnesc produse alimentare „curate”, tradițiile din Bucovina și transpa­rența pe care o căutăm cu...