Petrom si Ogilvy atrag tot mai multi elevi in "Scoala lui Andrei" | Progresiv
Dupa doar trei saptamani de la momentul lansarii, concursul national eco-civic „Scoala lui Andrei" se bucura de rezultate impresionante – peste 46.000 de vizitatori unici inregistrati si un peak de 91.500 vizite intr-o singura zi - cu 450 de proiecte realizate de peste 4.000 de elevi, coordonati de 300 de profesori.
Competitia reprezinta prima etapa a programului de responsabilitate sociala „Tara lui Andrei punct ro" - cel mai recent program realizat de grupul Ogilvy Romania si Petrom - si este adresata elevilor si profesorilor acestora, dornici sa protejeze mediul si comunitatea in care traiesc. Echipele care se inscriu in competitia care se incheie pe 1 iunie 2009 pot reuni intre 15 si 35 de membri, cu varste intre 6- 14 ani, iar fiecare echipa trebuie coordonata de un cadru didactic.
Programul face parte din campania „Resurse pentru viitor”, lansata de Petrom in 2007 pentru a schimba mentalitatea actual? privind problema resurselor epuizabile ?i neregenerabile. Programul realizat de Ogilvy este unul complex, ce cuprinde numeroase componente ce vor fi lansate pe parcursul acestui an, precum: o sectiune de informare, educare si comunicare interactiva dedicata publicului larg si un amplu program pentru angajatii Petrom.
Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group Romania ofera servicii de comunicare integrata 360º - publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media - prin agentiile sale specializate.