„Festivalul Italian” sarbatorit la real,- Hypermarket | Progresiv
Incepand cu data de 4 iunie clientii real,- Hypermarket vor beneficia de o oferta promotionala constand in peste 100 de produse alimentare italiene, cuprinse in programul „Festivalului Italian” care isi propune sa promoveze in Romania produsele „Made in Italy”. Promotia se va desfasura pe parcursul a doua saptamani, iar printre brandurile ce fac parte din program se numara: Monini, Barilla, Rio Mare, Agnesi, De Cecco, Pietro Coricelli, Balloco, Lavazza, Bauli, Witor’s, Cirio, Campari, Martini, Galbani, La Contadina.
„Festivalul Italian” este un program initiat de Ambasada Italiei la Bucuresti si de Institutul Italian de Comert Exterior, fiind derulat in Romania in lunile mai si iunie. „Am dorit ca ultima faza a proiectului nostru sa cuprinda o promotie la produsele italiene intr-unul din lanturile de hypermarketuri. Aveam nevoie de un partener puternic care sa ne sustina in implementarea acestei idei si am gasit toata deschiderea la real,- Hypermarket”, a declarat Mario Iaccarino, Directorul Institutului Italian de Comert Exterior al Italiei.
real,- Hypermarket este divizia de vanzari cu amanuntul a Metro Grup, unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, prezent in 32 de tari, unde detine peste 2.200 de magazine. real,- Hypermarket Romania a deschis primul magazin la Timisoara in martie 2006, iar in cei trei ani de existenta pe piata din Romania a format o retea cuprinsa din 21 de hypermarketuri.