„Festivalul Italian” sarbatorit la real,- Hypermarket | Progresiv

Incepand cu data de 4 iunie clientii real,- Hypermarket vor beneficia de o oferta promotionala constand in peste 100 de produse alimentare italiene, cuprinse in programul „Festivalului Italian” care isi propune sa promoveze in Romania produsele „Made in Italy”. Promotia se va desfasura pe parcursul a doua saptamani, iar printre brandurile ce fac parte din program se numara: Monini, Barilla, Rio Mare, Agnesi, De Cecco, Pietro Coricelli, Balloco, Lavazza, Bauli, Witor’s, Cirio, Campari, Martini, Galbani, La Contadina. „Festivalul Italian” sarbatorit la real,- Hypermarket

„Festivalul Italian” este un program initiat de Ambasada Italiei la Bucuresti si de Institutul Italian de Comert Exterior, fiind derulat in Romania in lunile mai si iunie. „Am dorit ca ultima faza a proiectului nostru sa cuprinda o promotie la produsele italiene intr-unul din lanturile de hypermarketuri. Aveam nevoie de un partener puternic care sa ne sustina in implementarea acestei idei si am gasit toata deschiderea la real,- Hypermarket”, a declarat Mario Iaccarino, Directorul Institutului Italian de Comert Exterior al Italiei.

real,- Hypermarket este divizia de vanzari cu amanuntul a Metro Grup, unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, prezent in 32 de tari, unde detine peste 2.200 de magazine. real,- Hypermarket Romania a deschis primul magazin la Timisoara in martie 2006, iar in cei trei ani de existenta pe piata din Romania a format o retea cuprinsa din 21 de hypermarketuri.
 

Retailul independent, o piață a contrastelor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Retailul independent, o piață a contrastelor
Imprevizibil, dar dinamic, dificil, dar cu oportunități de creștere pentru jucătorii care au găsit mixul potrivit între prudență și...
schimbari management ceo numiri promovari director piata locala de retail & fmcg femei la conducere business women leadership feminin schimbari de management romania. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Cele mai importante schimbări de management din industria de retail & FMCG din ultimul an
În ultimul an, industria de retail și FMCG din România a trecut printr-o serie de transformări semnificative la nivel de leadership, ceea ce...
jidvei obtine certificarea DOP
Jidvei a obținut statutul de DOP, consolidând astfel reputația vinului românesc
Jidvei a fost oficial înregistrat de către Comisia Europeană ca Denumire de Origine Protejată (DOP), un statut care confirmă calitatea vinurilor...
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour, în fața unui an cu ambiții mari
După un an în care integrarea cora a reprezentat proiectul cu cea mai mare amploare, 2025 va aduce pentru Carrefour România o accelerare a...
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Cornel Cărămizaru, Coca-Cola HBC România: Am intrat în acest an pregătindu-ne pentru incertitudine
„Adaptabilitate”, „regândirea strategiei de business”, „creștere incrementală pentru categoriile noi” sau „portofoliu relevant”...
Emilia Popa-Dolis fondator EMBLEMA Retail Solutions
Inovație în sustenabilitate. Povestea EMBLEMA Paper Bags, de la frunză la ambalaj
Un produs unic, patentat la nivel mondial, sacoșele din hârtie din frunze căzute au început să fie produse în România la finalul anului 2023,...