„Festivalul Italian” sarbatorit la real,- Hypermarket | Progresiv

Incepand cu data de 4 iunie clientii real,- Hypermarket vor beneficia de o oferta promotionala constand in peste 100 de produse alimentare italiene, cuprinse in programul „Festivalului Italian” care isi propune sa promoveze in Romania produsele „Made in Italy”. Promotia se va desfasura pe parcursul a doua saptamani, iar printre brandurile ce fac parte din program se numara: Monini, Barilla, Rio Mare, Agnesi, De Cecco, Pietro Coricelli, Balloco, Lavazza, Bauli, Witor’s, Cirio, Campari, Martini, Galbani, La Contadina. „Festivalul Italian” sarbatorit la real,- Hypermarket

„Festivalul Italian” este un program initiat de Ambasada Italiei la Bucuresti si de Institutul Italian de Comert Exterior, fiind derulat in Romania in lunile mai si iunie. „Am dorit ca ultima faza a proiectului nostru sa cuprinda o promotie la produsele italiene intr-unul din lanturile de hypermarketuri. Aveam nevoie de un partener puternic care sa ne sustina in implementarea acestei idei si am gasit toata deschiderea la real,- Hypermarket”, a declarat Mario Iaccarino, Directorul Institutului Italian de Comert Exterior al Italiei.

real,- Hypermarket este divizia de vanzari cu amanuntul a Metro Grup, unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, prezent in 32 de tari, unde detine peste 2.200 de magazine. real,- Hypermarket Romania a deschis primul magazin la Timisoara in martie 2006, iar in cei trei ani de existenta pe piata din Romania a format o retea cuprinsa din 21 de hypermarketuri.
 

Delia Corniciuc Director de Marketing Danone pentru regiunea Europa Centrala si de Est.jpg
Delia Corniciuc, numită Director de Marketing CEE în cadrul Danone
Danone România anunță numirea Deliei Corniciuc în funcția de Director de Marketing pentru regiunea Europa Centrală și de Est. Cu o...
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța
Carrefour a anunțat că renunță la alte 39 de magazine din Franța, majoritatea hipermarketuri și supermarketuri care înregistrau pierderi, în...
Dinamică pe piața muncii la început de an: 6 din 10 angajați vor să-și schimbe jobul. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Dinamică pe piața muncii la început de an: 6 din 10 angajați vor să-și schimbe jobul
Piața muncii din România se confruntă la începutul anului cu o dinamică intensă, conform unui sondaj realizat de platforma online de recrutare...
Wolt finalizeaza preluarea Tazz. Ilustratie curieri Tazz si Wolt
Wolt finalizează achiziția Tazz și intră oficial pe piața din România
Wolt, platformă de comerț local de origine finlandeză cu operațiuni în 28 de țări, intră oficial pe piața din România după ce a finalizat...
Pain Plaisir, planuri pentru 2025
Atingerea pragului de 25 mil. lei, ambiția Pain Plaisir pentru 2025
Pain Plaisir, unul dintre cei mai importanți jucători din Capitală pe segmentul de brutărie artizanală, și-a setat atingerea unei cifre de...
inflatie evoluție prețuri alimente INS
Alimentele au continuat să se scumpească și în 2024
Deși ritmul scumpirilor s-a temperat pe parcursul anului trecut, existând chiar categorii de alimente de bază unde prețurile au scăzut, datele...