Cosul de cumparaturi â?? 2 iunie 2009 | Progresiv

Cosul de produse reflecta marcile lider de piata pe segmentul comert modern, conform companiilor de cercetare MEMRB si Nielsen, iar orasele in care monitorizam magazinele au fost alese in asa fel incat sa asigure o acoperire teritoriala cat mai buna. Cosul de cumparaturi este format din doua categorii de produse: produse alimentare de marca si produse nealimentare de marca. Datele pentru Shopping Basket sunt culese din magazinele stabilite in ziua de 2 a fiecarei luni. Produsele care alcatuiesc cosul sunt cumparate, iar preturile sunt publicate pe baza bonurilor de casa. In mod specific pentru canalul cash&carry, criteriul de selectie a pretului produselor este „cel mai avantajos mod de ambalare“ (in care pretul per unitate de produs este cel mai mic). Shopping Basket este un studiu realizat in parteneriat cu agentia Mercury360 Communications. Cosul de cumparaturi â?? 2 iunie 2009

Marius Alexe owner Ohvaz
2025, un an de „tranziție și resetare” pentru Ohvăz
După o perioadă dificilă și oprirea temporară a producției, brandul Ohvăz intră într-un an de reconstrucție totală, mizând pe...
taxe fiscalitate controale 1
Implicațiile noilor cote de TVA și ale noului impozit pe dividende asupra companiilor
De la data publicării în Monitorul Oficial, contribuabilii vor avea la dispoziție circa două săptămâni pentru a implementa noutățile fiscale...
smart cart carrefour lansare in premiera in romania
Carrefour lansează primul cărucior inteligent din România
Carrefour România introduce, în premieră națională, Smart Cart, primul sistem de cărucioare inteligente din România. Disponibil exclusiv în...
work from home oferte joburi remote
Retailul, unul dintre sectoarele care oferă cele mai multe joburi remote
Din cele 1,1 milioane de aplicări înregistrate de la începutul verii pe eJobs.ro, 160.000 au fost pentru job-urile part time, iar, dintre acestea,...
VISA lanseaza ePosibil, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Visa lansează un program național pentru accelerarea plăților electronice
Visa, lider mondial în domeniul plăților digitale, lansează în România programul ePOSibil, o inițiativă dedicată digitalizării și...
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sufocați de taxe, 60% dintre micii antreprenori din România iau măsuri dure de reducere a costurilor
Valul de majorări fiscale din 2025 afectează puternic IMM-urile din România. Mai exact, 60% dintre micii antreprenori susțin că sunt „foarte...