“Castiga un cos de picnic” de la Mega Image | Progresiv

Dupa ce au incheiat la sfarsitul lunii mai prima promotie realizata impreuna, Mega Image si Interactions lanseaza o noua promotie, “Castiga un cos de picnic”, proiect care face parte dintr-un program mai amplu de comunicare personalizata cu consumatorii. Aceasta este adresata in special participantilor din promotia trecuta, dar ofera, de asemenea, datorita mecanicii o sansa de castig si noilor participanti. Promotia se desfasoara pe www.mega-image.ro, ca si cea precedenta, si se va incheia pe 5 iulie 2009.  “Castiga un cos de picnic” de la Mega Image

Pentru a castiga un cos saptamanal de produse de picnic in cadrul noii promotii, consumatorii trebuie sa raspunda la cateva intrebari prin care le este solicitata opinia despre magazinele Mega Image. Pentru un premiu bonus, acestia pot aduce inca 3 prieteni in promotie. La randul lor, cei 3 prieteni vor avea o sansa de castig daca raspund la intrebarile din chestionar.

“Am avut rezultate excelente in promotia anterioara, peste 6 minute per consumator, timp mediu petrecut pe site rasfoind lista de produse si preturi din magazin. Din acest motiv, am vrut sa multumim tuturor participantilor prin organizarea unei noi promotii, in care vom oferi ca premii cosuri cu produse pentru picnic. Astfel, participantii se vor putea bucura de o zi de vara la iarba verde, iar noi vom putea invata din feedbackul primit de la ei ce putem imbunatati si cum putem sa comunicam mai eficient, in concordanta cu cerintele lor specifice” a declarat Raluca Pavel, Marketing Manager, Mega Image.

Adrian Alexandrescu, Managing Director la Interactions explica: “ Prin noua campanie ducem mai departe conceptul de Customer Relantionship intre Mega Image si clientii sai.  Mai mult decat un simplu mail de “Multumesc”, am transformat urmatoarea etapa de comunicare intr-o noua activitate adresata consumatorilor. In alta ordine de idei, as preciza ca, daca baza de date construita in prima promotie era deja semnificativa ca volum, dupa ce va fi imbogatita acum cu datele colectate prin noua promotie, pentru fiecare dintre ei vom putea realiza o comunicare personalizata in viitor.”
Interactions a asigurat pentru aceasta noua promotie partea de strategie, dezvoltare de mecanica si concept creativ, executii grafice si copywriting, programare si analiza de date.

Echipa care a dezvoltat aceasta campanie este formata din Raluca Pavel (Marketing Manager) din partea Mega Image si Denisa Armasu (Head of Creative Dept), Razvan Radulescu (Web Designer), Petru Maran (Art Director), Catalina Ilie (Programator Web), Andreea Stan (Account Manager), Serban Jinga (Internet Marketing Specialist) si Adrian Alexandrescu (Managing Director) din partea Interactions.

Mega Image este una dintre primele retele de supermarketuri aparute pe piata locala, fiind infiintata in 1995. In prezent, Mega Image este membra a Delhaize Group, societate infiintata in Belgia in anul 1867. In 2008, Mega Image a achizitionat reteaua La Fourmi, ce cuprindea 14 supermarketuri localizate in Bucuresti. La sfarsitul anului 2008, reteaua Mega Image cuprindea 40 de supermarketuri.

Interactions este o agentie de comunicare interactiva, parte a Grupului Media Post Hit Mail, specializata in servicii de e-CRM: dezvoltare de strategie si creatie, implementare si administrare de campanii de dialog si relationare cu consumatorii, web development si analiza/ interpretare de date.

Foto_ADV Auchan 20 martie
[P] CNBC.com anunță: Auchan România, singurul retailer din Europa de Sud-Est inclus în „50 SDG Leaders”
Auchan Retail România este recunoscut la nivel internațional pentru angajamentul său în sustenabilitate, fiind primul și singurul retailer din...
Marius Costin_numit CEO Netopia Grup
Modificări în echipa de top management a grupului Netopia
Grupul Netopia, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de plată digitale din România, își consolidează echipa de top management,...
Interior HUB SAMEDAY investitie la Ghimbav, judetul Brasov
Sameday își dezvoltă capacitatea de procesare în urma unei investiții de 21 de milioane de lei
Sameday, compania de curierat cu cea mai mare dinamică de creștere din România, are un nou centru logistic operațional în orașul Ghimbav,...
Retailul angajează cei mai mulți manageri în această perioadă. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Retailul angajează cei mai mulți manageri în această perioadă
Aproape 12.000 de joburi pentru specialiști cu un nivel de senioritate mai mare de 5 ani și manageri au fost scoase în piață de la începutul...
Început de an în forță pentru expansiunea Lidl în România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl își consolidează prezența în Constanța și inaugurează un nou magazin
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Constanța, pe data de 20 martie. Noul magazin Lidl din...
Carrefour reduce preturile campanie consumator cos cumparaturi
Carrefour extinde programul strategic de reducere a prețurilor până la finalul lunii aprilie
Carrefour România continuă programul strategic de reducere a prețurilor pe termen lung și adaugă 500 de noi produse, oferindu-le clienților...