Albalact: crestere de 30% si triplarea profitului | Progresiv

Cifra de afaceri a companiei Albalact a crescut cu 30,6% in prima jumatate a acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 116.270.109 lei in primul semestru al anului 2009, de la 89.030.950 lei in primul semestru al anului 2008. Albalact: crestere de 30% si triplarea profitului

Profitul net inregistrat de companie in primul semestru al acestui an este de aproape trei ori mai mare decat profitul obtinut in aceeasi perioada a anului 2008. In primul semestru al anului 2009, profitul net a crescut cu 191.3%, de la 964.693 lei in 2008, la 2.810.474 lei in 2009. De asemenea, profitul operational obtinut de Albalact in primul semestru 2009 a crescut de aproape 3,5 ori (cu 247,8%), ajungand la 6.213.552 lei in 2009, de la 1.786.496 lei in primul semestru al anului 2008.

In toamna anului trecut, Albalact a relocat productia de lactate in noua fabrica de la Oiejdea, care a necesitat o investitie de peste 17 milioane de euro. La scurt timp, Albalact a achizitionat 77% din actiunile societatii Raraul SA Campulung Moldovenesc pentru intrarea pe categoria branzeturilor.

Anul acesta, Albalact a inceput sa functioneze cu capacitatile de productie extinse in ambele fabrici – Oiejdea si Raraul Campulung Moldovenesc. Compania a deschis un centru logistic nou langa Bucuresti, cu o investitie de 3 milioane de euro, si urmeaza sa incheie prima etapa de modernizare a fermei proprii din Vaidei (Hunedoara), care a necesitat o alta investitie de aproape 2 milioane de euro. In toamna acestui an, Albalact a planificat finalizarea investitiilor si pentru fabrica Raraul Campulung Moldovenesc.

Compania Albalact - Alba Iulia este unul dintre primii cinci producatori de lapte si produse lactate din Romania. Infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. In 2008, Albalact a achizitionat 77% din pachetul de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc. In prezent, Albalact comercializeaza produse proaspete pasteurizate si UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul.

Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Lidl inaugurează un nou magazin în județul Brașov
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Hărman, județul Brașov. Noul magazin Lidl din comuna Hărman,...
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Angajatorii încep să pregătească terenul pentru transparentizarea pieței salariilor
Cu mai puțin de un an și jumătate înainte ca piața salariilor să devină în mod oficial transparentizată, angajatorii încep să se...
fatada magazin Profi, lant de retail preluat de Ahold Delhaize. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Noul proprietar Profi alocă 150 mil. euro pentru expansiunea rețelei în 2025
Ahold Delhaize, noul proprietar Profi, a bugetat investiții de 150 de milioane de euro pentru dezvoltarea rețelei Profi pe piața din România....
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Cornelia Bumbăcea, PwC România: În 2025, ne așteptăm să avem din nou măcar un megadeal pe piața locală de M&A
Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat anul trecut 239 de tranzacții anunțate, cu o valoare totală estimată de 5,9 miliarde...
HEINEKEN România, pași hotărâți spre poziția de lider în piața berii. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
HEINEKEN România, pași hotărâți spre poziția de lider în piața berii
În 2024 piața locală a berii a reușit să crească modest, iar dinamica businessului HEINEKEN România a fost una pozitivă. Mai mult decât...
Tiplog are în plan pentru acest an dezvoltarea diviziei de ambalaje alimentare. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Tiplog are în plan pentru acest an dezvoltarea diviziei de ambalaje alimentare
Tiplog, companie antreprenorială de tipar și logistică, fondată în 2012, anunță dezvoltarea diviziei de ambalaje food și lansarea de produse...