Estimare IGD: creștere de 163% a comerțului online de bunuri de consum până în 2023
În contextul în care tehnologiile digitale revoluționează industria bunurilor de consum, se prognozează o creștere de 163% a vânzărilor online până în 2023, la nivel global, potrivit unui studiu realizat de compania de market research și consultanță IGD în colaborare cu asociația The Consumer Goods Forum.
Astfel, de la vânzări totale estimate la 158 de miliarde de dolari în 2018, piața de e-commerce va ajunge la 414 mld. dolari în 2023, Asia-Pacific și America de Nord continuând să fie regiunile cu cea mai mare dinamică. Cota de piață a online-ului ca și canal de vânzare se va dubla în acest interval, ajungând la 5,2% – mai arată raportul IGD.
În Europa, vânzările de alimente și bunuri de consum nealimentare, estimate la 28,4 mld. euro (32 mld. dolari) în 2018, ar urma să atingă pragul de 47 de miliarde de euro (53 mld. dolari) în anul 2023.
“Suntem martorii unei dezvoltări fantastice a retailului datorită inovațiilor generate de fenomenul digitalizării. Studiul realizat de IGD în colaborare cu The Consumer Goods Forum explorează proliferarea globală a inovației în comerț din trei direcții: jucători deja consacrați în piață, experții în online și noul ecosistem e-commerce. Noi credem că mulți dintre jucătorii care lansează modele noi de business au potențial de a crește și de a genera profit, ceea ce înseamnă că retailerii cu vechime în piață vor fi nevoiți să munceasă mai mult și cu o viteză mai mare pentru se menține pe poziții, fie pentru a limita impactul celor nou-veniți, fie pentru a le călca pe urme”, a comentat Susan Barratt, CEO-ul IGD.






