Estimare IGD: creștere de 163% a comerțului online de bunuri de consum până în 2023

În contextul în care tehnologiile digitale revoluționează industria bunurilor de consum, se prognozează o creștere de 163% a vânzărilor online până în 2023, la nivel global, potrivit unui studiu realizat de compania de market research și consultanță IGD în colaborare cu asociația The Consumer Goods Forum.

Astfel, de la vânzări totale estimate la 158 de miliarde de dolari în 2018, piața de e-commerce va ajunge la 414 mld. dolari în 2023, Asia-Pacific și America de Nord continuând să fie regiunile cu cea mai mare dinamică. Cota de piață a online-ului ca și canal de vânzare se va dubla în acest interval, ajungând la 5,2% – mai arată raportul IGD. Estimare IGD: creștere de 163% a comerțului online de bunuri de consum până în 2023

În Europa, vânzările de alimente și bunuri de consum nealimentare, estimate la 28,4 mld. euro (32 mld. dolari) în 2018, ar urma să atingă pragul de 47 de miliarde de euro (53 mld. dolari) în anul 2023.

“Suntem martorii unei dezvoltări fantastice a retailului datorită inovațiilor generate de fenomenul digitalizării. Studiul realizat de IGD în colaborare cu The Consumer Goods Forum explorează proliferarea globală a inovației în comerț din trei direcții: jucători deja consacrați în piață, experții în online și noul ecosistem e-commerce. Noi credem că mulți dintre jucătorii care lansează modele noi de business au potențial de a crește și de a genera profit, ceea ce înseamnă că retailerii cu vechime în piață vor fi nevoiți să munceasă mai mult și cu o viteză mai mare pentru se menține pe poziții, fie pentru a limita impactul celor nou-veniți, fie pentru a le călca pe urme”, a comentat Susan Barratt, CEO-ul IGD.

online prognoze igd
Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Cea de-a 14-a ediție a INSPIRO, evenimentul Progresiv departe de exceluri și aproape de oameni, a reunit la Le Chateau Ballroom , sub tema-umbrelă...
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
Schimbarea peisajului demografic, stiluri de viață din ce în ce mai fluide sau impactul imperativ asupra oamenilor și al planetei se numără...
Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Conferința Progresiv, cel mai mare eveniment de business din piața locală de retail & FMCG, a încheiat cea de-a 23-a ediție. Sub sloganul...
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland deschide cel de-al 21-lea magazin din București
Kaufland România inaugurează săptămâna aceasta un nou magazin în nordul Capitalei, în cartierul Pipera. Acesta este hipermarketul cu numărul...
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Circa 150 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 13 iunie, la The Tent by Clubul Diplomatic, la cea de-a 13-a...
GfK: Discounterii au devenit principalul canal de achiziții al gospodăriilor din România
GfK: Discounterii au devenit principalul canal de achiziții al gospodăriilor din România
Primul trimestru al anului 2023 a marcat o premieră în istoria comerțului modern din România: discounterii au devansat pentru prima dată...