Waterdrop relansează colecția dedicată sărbătorilor de iarnă în ediție limitată

Waterdrop, producătorul de Microdrinks și recipiente sustenabile, relansează Snow, un nou sortiment de Microdrinks, cu aromă în ediție limitată. Snow, aroma sezonului, se alătură astfel seturilor de degustare care conțin mixuri de ingrediente dintr-o serie de extracte naturale din plante și fructe. Acestea au un aport caloric mic, întrucât nu conțin zahăr sau conservanți, asigurând o hidratare corespunzătoare în perioada rece. Waterdrop relansează colecția dedicată sărbătorilor de iarnă în ediție limitată

Cuburile Microdrinks din gama Snow conțin afine, măr și mure. Afinele sunt considerate unele dintre cele mai puternice fructe antioxidante, fiind o sursă bogată de minerale importante pentru organism. Cu un gust unic dulce-acrișor, acestea sunt bogate în vitamine esențiale (A, B6, C, E, K), ideale pentru a susține imunitatea. Mărul este unul dintre cele mai consumate fructe, fiind bogat în fibre și nutrienți. Este adesea recomandat în lupta împotriva virusurilor datorită conținutului ridicat de vitamina C, ingredient esențial în lupta cu gripa în sezonul rece. Murele sunt fructe benefice atât în sezonul cald, dar și în zilele geroase de iarnă și conțin la rândul lor, o mulțime de vitamine, minerale și oligoelemente care contribuie la bunăstarea organismului și a stării de bine.

„Waterdrop își propune să încurajeze oamenii să consume mai multă apă pentru buna funcționare a organismului, și, cu ocazia sărbătorilor, să îi poată inspira să facă alegeri mai sustenabile în ceea ce privește cadourile pentru cei dragi. Tocmai de aceea investim periodic în cercetarea și dezvoltarea produselor noastre, adaptându-le în funcție de sezon și specificul fiecărui anotimp”, declară Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

Acesoriile care completează colecția Snow sunt recipientele fabricate din sticlă durabilă, termorezistentă și rezistentă la zgârieturi, cu husă protectoare din neopren sau variantele de recipiente din oțel inoxidabil. Alături de acestea, în gamă mai sunt disponibile șosetele tematice de iarnă confecționate din bumbac moale.

Recipientele Waterdrop sunt reutilizabile și durabile, potrivite pentru orice tip de băutură.

Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. În 2022, Waterdrop a primit recunoașterea Financial Times ca fiind compania cu cea mai rapidă creștere din sectorul Food and Beverage din Europa. Prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, Waterdrop deservește peste 1 milion de clienți la nivel global.

 

GAMA&GAMA lansează prima campanie pentru brandul românesc Thank’Q
GAMA&GAMA lansează prima campanie pentru brandul românesc Thank’Q
Thank’Q este un brand de hrană uscată pentru câini, lansat de GAMA&GAMA în 2013 cu o gamă restrânsă de produse – Thank’Q Standard cu...
 Alexandrion Group îşi extinde portofoliul de importuri cu brandul de vodcă Chopin
Alexandrion Group îşi extinde portofoliul de importuri cu brandul de vodcă Chopin
Alexandrion Group, lider în producția și distribuția de băuturi spirtoase și vinuri din România, îşi extinde portofoliul de importuri cu...
Mars lansează batonul Snickers Creamy
Mars lansează batonul Snickers Creamy
Compania Mars lansează pe piața locală Snickers Creamy, un baton cu un strat cremos ce conține arahide, caramel fin și alune proaspăt...
Gama&Gama lansează prima campanie pentru Thank’Q
Gama&Gama lansează prima campanie pentru Thank’Q
Prima campanie de comunicare a brandului Thank’Q „Pentru câinii care ne fac viața mai frumoasă” celebrează toate tipologiile de câini și...