Un nou parteneriat strategic în piața de delivery: Penny se listează pe Bringo
Bringo, platforma specializată în cumpărături online și livrare la domiciliu, și discounterul german Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, semnează un parteneriat strategic cu scopul extinderii opțiunilor pentru cumpărături online.
Parteneriatul își propune să consolideze poziția Bringo ca aplicație preferată de români pentru realizarea cumpărăturilor online și să susțină planurile de dezvoltare pe care compania le urmărește, pentru a veni în întâmpinarea consumatorilor și a cerințelor pieței: disponibilitatea cât mai multor opțiuni de magazine pentru cumpărături online, în funcție de necesități și proximitate; accesibilitatea ridicată, dintr-o singură aplicație; diversitatea produselor și a ofertelor, aceeași ca în magazinele tradiționale; livrări cât mai rapide ale comenzilor.
“În cei cinci ani de când s-a lansat, Bringo a continuat să crească și să ofere soluții rapide și de calitate pentru e-grocery și nu numai, printr-un model unic în România: cumpărături online, așa cum le-ar face fiecare dintre noi și livrate cu grijă. Bringo își propune să fie mai mult decât un serviciu, să fie un partener de nădejde, iar acest lucru înseamnă, printre multe altele, să le putem oferi oamenilor cât mai multe opțiuni din care pot alege cu încredere. Suntem bucuroși de noul parteneriat construit alături de Penny, fiind un pas natural pe care îl facem într-o direcție de interes pentru ambele companii, într-o piață dinamică, în dezvoltare”, spune Ioana Ilie-Dobre, CEO Bringo România.
Primele magazine Penny incluse în aplicația Bringo
Într-o primă etapă, consumatorii care vor comanda prin Bringo în zona București – Ilfov, Constanța, Mangalia, Năvodari și Mamaia vor putea accesa magazinele Penny incluse în aplicație, pentru ca ulterior numărul de magazine Penny incluse în platforma Bringo să crească treptat.
“Pentru noi, este prioritar să ne dezvoltăm și să răspundem solicitărilor clienților, iar parteneriatul cu Bringo este încă un pas în dezvoltarea strategiei de omnichannel. Căutăm parteneriatele în lumea online, pentru a fi mai aproape de comportamentul actual al clienților, dar și soluții pentru a fi mai aproape de români, în cât mai multe orașe din țară. Parteneriatul cu Bringo este un pas înainte spre a ajunge mai ușor și mai rapid în casele acestora, salvându-le astfel timp pentru alte priorități din viețile lor”, a declarat Daniel Gross, CEO Penny România.
Prin Bringo, utilizatorii vor avea la dispoziție întreaga gamă de produse existentă și în magazinele fizice Penny, de la alimente și băuturi, până la jucării și produse pentru bebeluși, îngrijire personală sau casă și grădină.
Disponibilitatea magazinelor Penny pentru utilizatorii Bringo se adaugă unei liste importante de beneficii pe care platforma le oferă deja, de la personal shopper-ul care se ocupă de fiecare comandă și produse fresh de fiecare dată, până la oferte de la producători locali și livrări la timp, în 90 de minute.
Bringo este o aplicație de cumpărături online, disponbilă în 37 de orașe din România, dar și alte patru țări, prin Bringo International. Aplicația integrează peste 200 de magazine partenere, punând la dispoziția consumatorilor în total, peste 90.000 de produse cu livrare între 30 și 90 minute.
Parte a grupului german Rewe, Penny este unul dintre cei mai activi retaileri din România, operând 312 magazine pe plan local. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași.