Wolt: 1162 de lei, valoarea unei comenzi de la hipermarket realizată de Black Friday

Primele rezultate ale ediției Black Friday 2025 pe Wolt arată că, odată cu apropierea sărbătorilor de iarnă, românii își fac planurile din timp și profită de ofertele sezoniere într-un mod practic. În perioada 7 – 9 noiembrie, peste 95% dintre comenzile plasate în aplicație au fost în categoria „Supermarket”. De altfel, anul acesta, Wolt și-a concentrat principalele oferte și reduceri de Black Friday pe segmentele „Supermarket” și „Magazine”. Wolt: Românii își schimbă obiceiurile de Black Friday

„Campania din acest an a confirmat un trend pe care îl observăm de ceva timp: oamenii devin tot mai calculați în felul în care cumpără. Își planifică mai bine achizițiile, caută reduceri reale și chiar încep să cumpere din timp cadourile de Crăciun. Cum în acest an ne-am concentrat pe alimente și magazine, acest comportament a fost și mai vizibil”, a declarat Alin Șerban, General Manager Wolt România.

La nivel național, orașele cu cele mai multe comenzi în timpul campaniei de Black Friday au fost: București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Brașov. În categoria „magazine”, cele mai populare produse au fost articolele pentru adulți din sex shop-uri, urmate de flori și produse pentru animale de companie. Printre partenerii Wolt cu cele mai bune rezultate din categoria magazinelor specializate s-au numărat, pe primul loc, un sex shop, urmat de trei florării și un magazin cu produse pentru animale.

Zilele cu cel mai mare volum de comenzi au fost vineri – cu peste 42% din totalul comenzilor de Black Friday – urmate de sâmbătă (38%) și duminică (puțin peste 19%). Anul acesta, românii au preferat să comande din timp, pentru a se asigura că prind cele mai mari reduceri înainte ca produsele să se epuizeze. Iar cea mai mare valoare pentru o singură comandă plasată în campanie, într-un hipermarket, a fost de 1162 lei.

Wolt este o platformă de comerț local cu sediul în Helsinki, care are misiunea de a construi tehnologie ce aduce bucurie, simplitate și oportunitate în cartierele din întreaga lume. Wolt conectează oamenii care doresc să comande mâncare, produse alimentare sau alte bunuri cu cei care vor să le vândă și să le livreze. Pentru a face acest lucru posibil, Wolt dezvoltă o gamă variată de tehnologii – de la soluții logistice la software pentru retail, servicii financiare și propriile magazine alimentare sub brandul Wolt Market.

Wolt a fost fondată în 2014 și s-a alăturat companiei DoorDash în 2022. Împreună, DoorDash, Wolt și Deliveroo (companie achiziționată de DoorDash în octombrie 2025) operează în peste 40 de țări. În România, Wolt este prezentă în 34 de orașe și zone limitrofe începând cu luna mai a acestui an: București, Timișoara, Cluj-Napoca, Brașov, Iași, Sibiu, Craiova, Bacău, Pitești, Arad, Galați, Constanța, Oradea, Târgu Mureș, Ploiești, Suceava, Focșani, Botoșani, Baia Mare, Deva, Satu Mare, Vaslui, Râmnicu Vâlcea, Brăila, Alba Iulia, Buzău, Târgoviște, Piatra Neamț, Sfântu Gheorghe, Reșița, Slatina, Drobeta-Turnu Severin, Târgu Jiu și Zalău.

Plăți online de aproximativ 720 milioane de lei de Black Friday 2025. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Plăți online de aproximativ 720 milioane de lei de Black Friday 2025
PayU GPO România, liderul plăților online, anunță peste 1,31 milioane de tranzacții, cu o valoare totală de circa 720 milioane de lei,...
PrestaShop a lansat o soluție actualizată pentru plăți online mai fluide. Detalii pe revistaprogresiv.ro
PrestaShop a lansat o soluție actualizată pentru plăți online mai fluide
PrestaShop, platformă de comerț electronic open-source, a lansat PrestaShop Checkout V5, cea mai recentă actualizare a soluției de plată a...
Bilanț eMAG Black Friday: 3,5 milioane de produse comandate în valoare de 986 de milioane de lei. Detalii pe revistaprogresiv.ro
Bilanț eMAG Black Friday: 3,5 milioane de produse comandate în valoare de 986 de milioane de lei
Cea de-a 15-a ediție de Black Friday la eMAG, care a avut loc pe 7 noiembrie, a depășit estimările, generând comenzi de peste 986 de milioane de...
black friday reduceri cumparaturi 2024 comenzi online. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Kantar: 1 din 7 români a planificat peste 5.000 de lei pentru Black Friday 2025
Black Friday se menține printre cele mai cunoscute evenimente din România, cu o cotă de popularitate și notorietate de peste 90%, potrivit...
Black Friday 2025: Românii cumpără din necesitate și compară mai mult înainte de a decide. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Black Friday 2025: Românii cumpără din necesitate și compară mai mult înainte de a decide
Românii par că au devenit mai chibzuiți atunci când vine vorba de cumpărături, mai ales în perioada Black Friday. Rezultatele unui sondaj...
Studiu: 1 din 2 companii integrează tehnologia AI în cel puțin un proces operațional. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Studiu: 1 din 2 companii integrează tehnologia AI în cel puțin un proces operațional
Majoritatea companiilor din România se află încă într-o etapă incipientă de utilizare a inteligenței artificiale, în condițiile în care...