Sezamo lansează Sezamo Chef, platformă cu retețe ale căror ingrediente pot fi cumpărate online

Supermarketul online Sezamo a lansat Sezamo Chef, o sursă de inspirație conectată cu platforma de cumpărături online, clienții putând să achiziționeze toate ingredientele necesare preparării rețetelor, cu doar câteva clickuri. Platforma Sezamo Chef conține peste 100 de rețete și este constant actualizată cu noi idei culinare deosebite pentru momente cheie din zi, precum mic-dejun, prânz și cină, dar și rețete sezoniere, rețete cu specific internațional, precum cele asiatice, dar și deserturi.  Sezamo lansează Sezamo Chef, platformă cu retețe ale căror ingrediente pot fi cumpărate online

„La Sezamo, credem în promovarea unui stil de viață sănătos și echilibrat. Lansarea platformei Sezamo Chef și competiția asociată nu fac excepție. Vrem să le oferim clienților noștri nu doar produse de calitate, dar și resursele și inspirația necesare pentru a găti mâncăruri delicioase, sănătoase, fără ulei în exces și cu timp redus de preparare în confortul propriilor case. De aceea, am pregătit cel mai simplu mod de a cumpăra alimente: online, direct din rețetă. Astfel ne asigurăm că fiecare client cumpără exact ceea ce are nevoie, fără a uita un ingredient sau fără a cumpăra compulsiv. Și astfel punem umărul și la reducerea risipei alimentare”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.

În plus, clienții care comandă de minimum 200 de lei până pe data de 2 mai pot câștiga un ajutor în bucătărie care să îi susțină la prepararea delicioaselor rețete, o friteuză cu aer cald Easy Fry&Grill 2 în 1 de la Tefal, cu 8 programe automate, temperatură ajustabilă de la 80°C la 200°C, aparat 2 în 1 pentru gătire cu aer cald sau grătar și rețete digitale integrate pentru extra inspirație. Campania este activă în perioada 18 aprilie - 02 mai 2024, include 140 de premii, adică 10 pe zi, care vor fi oferite unor câștigători aleși prin tragere la sorți. Lista câștigătorilor va fi publicată aici. Celelalte 10 premii vor fi acordate pe pagina de Instagram a supermarketului online.

Recent, Sezamo a anunțat creșterea sortimentației de Pet Shop, categoria Pisici, cu 30% prin aducerea de noi mărci, dar și dezvoltarea brandurilor deja existente. Printre brandurile disponibile vor fi Applaws, Schesir, Royal Canin și Optimeal. Conform datelor, 70% dintre clienții Sezamo care cumpără produse din categoria Pet Shop aleg produse pentru pisici și cheltuiesc în medie 50 de lei per achiziție. Mai multe despre evoluția Sezamo în ultimul an dar și a pieței de e-grocery, poți citi în această analiză marca Progresiv. 

Sezamo este un adevărat one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop. Supermarketul colaborează cu furnizori și producători locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea. Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie. Sezamo este parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022.
 

Sezamo extinde categoria de băuturi, după o creștere de 10% față de luna precedentă
Sezamo extinde categoria de băuturi, după o creștere de 10% față de luna precedentă
Supermarketul online Sezamo își dezvoltă categoria de băuturi, adăugând 60 de noi produse, precum berile...
Sezamo lansează campania de Paște cu produse de la artizani locali
Sezamo lansează campania de Paște cu produse de la artizani locali
Supermarketul online Sezamo a lansat campania de Paște cu produse de la artizani locali și producători...
Sezamo extinde portofoliul în categoria Pet Shop
Sezamo extinde portofoliul în categoria Pet Shop
Supermarketul online Sezamo anunță creșterea sortimentației de Pet Shop, categoria Pisici, cu 30% prin aducerea de...
Cristian Sălceanu, Sezamo: Ne-am propus o creștere de trei cifre în 2024
Cristian Sălceanu, Sezamo: Ne-am propus o creștere de trei cifre în 2024
În condițiile în care Sezamo.ro, supermarket online aparținând grupului Rohlik, ce a intrat pe piața locală în...
Sezamo vinde lunar șapte tone de pâine. Șase din zece coșuri de cumpărături includ produse de brutărie sau patiserie
Sezamo vinde lunar șapte tone de pâine. Șase din zece coșuri de cumpărături includ produse de brutărie sau patiserie
Șase din zece coșuri de cumpărături din cadrul supermarketului online Sezamo includ produse de brutărie sau...
Sezamo are un nou CEO. Tomás Chadzivasilis pleacă de la conducerea supermarketului online
Sezamo are un nou CEO. Tomás Chadzivasilis pleacă de la conducerea supermarketului online
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, are începând cu luna septembrie un nou CEO în...