Sezamo lansează Sezamo Chef, platformă cu retețe ale căror ingrediente pot fi cumpărate online

Supermarketul online Sezamo a lansat Sezamo Chef, o sursă de inspirație conectată cu platforma de cumpărături online, clienții putând să achiziționeze toate ingredientele necesare preparării rețetelor, cu doar câteva clickuri. Platforma Sezamo Chef conține peste 100 de rețete și este constant actualizată cu noi idei culinare deosebite pentru momente cheie din zi, precum mic-dejun, prânz și cină, dar și rețete sezoniere, rețete cu specific internațional, precum cele asiatice, dar și deserturi.  Sezamo lansează Sezamo Chef, platformă cu retețe ale căror ingrediente pot fi cumpărate online

„La Sezamo, credem în promovarea unui stil de viață sănătos și echilibrat. Lansarea platformei Sezamo Chef și competiția asociată nu fac excepție. Vrem să le oferim clienților noștri nu doar produse de calitate, dar și resursele și inspirația necesare pentru a găti mâncăruri delicioase, sănătoase, fără ulei în exces și cu timp redus de preparare în confortul propriilor case. De aceea, am pregătit cel mai simplu mod de a cumpăra alimente: online, direct din rețetă. Astfel ne asigurăm că fiecare client cumpără exact ceea ce are nevoie, fără a uita un ingredient sau fără a cumpăra compulsiv. Și astfel punem umărul și la reducerea risipei alimentare”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.

În plus, clienții care comandă de minimum 200 de lei până pe data de 2 mai pot câștiga un ajutor în bucătărie care să îi susțină la prepararea delicioaselor rețete, o friteuză cu aer cald Easy Fry&Grill 2 în 1 de la Tefal, cu 8 programe automate, temperatură ajustabilă de la 80°C la 200°C, aparat 2 în 1 pentru gătire cu aer cald sau grătar și rețete digitale integrate pentru extra inspirație. Campania este activă în perioada 18 aprilie - 02 mai 2024, include 140 de premii, adică 10 pe zi, care vor fi oferite unor câștigători aleși prin tragere la sorți. Lista câștigătorilor va fi publicată aici. Celelalte 10 premii vor fi acordate pe pagina de Instagram a supermarketului online.

Recent, Sezamo a anunțat creșterea sortimentației de Pet Shop, categoria Pisici, cu 30% prin aducerea de noi mărci, dar și dezvoltarea brandurilor deja existente. Printre brandurile disponibile vor fi Applaws, Schesir, Royal Canin și Optimeal. Conform datelor, 70% dintre clienții Sezamo care cumpără produse din categoria Pet Shop aleg produse pentru pisici și cheltuiesc în medie 50 de lei per achiziție. Mai multe despre evoluția Sezamo în ultimul an dar și a pieței de e-grocery, poți citi în această analiză marca Progresiv. 

Sezamo este un adevărat one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop. Supermarketul colaborează cu furnizori și producători locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea. Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie. Sezamo este parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022.
 

Sezamo a livrat în 2024 aproape 14 milioane de produse. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sezamo a livrat în 2024 aproape 14 milioane de produse
Supermarketul online Sezamo a livrat anul trecut aproape 14 milioane de produse, dublându-și numărul de comenzi față de anul precedent. Valoarea...
Sezamo, reduceri de până la 25% în cadrul campaniei Back To School. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro
Sezamo, parteneriat cu Marks & Spencer Food
Supermarketul online Sezamo a semnat un parteneriat cu retailerul britanic Marks & Spencer Food. Clienții Sezamo pot comanda acum peste 400...
analiza piata produse plant-based produse vegetale sanatoase produse de post. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Clienții Sezamo alocă, în medie, 150 de lei pentru produse de tip nutriție specială
Supermarketul online Sezamo anunță că 3 din 10 coșuri de cumpărături includ cel puțin un produs de tip nutriție specială, în creștere cu...
Produse nutritie speciala Sezamo cumparaturi online egrocery sacosa cu produse freshf de la supermarketul online Sezamo. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Sezamo restituie clienților nemultumiți de două ori valoarea produsului
Supermarketul online Sezamo anunță că oferă o garanție fără precedent în industria livrării de produse alimentare: potențialii clienți...
Produse nutritie speciala Sezamo cumparaturi online egrocery sacosa cu produse freshf de la supermarketul online Sezamo. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Sezamo lansează campania de Paște cu produse de la artizani locali
Supermarketul online Sezamo a lansat campania de Paște cu produse de la artizani locali și producători internaționali de renume, la prețuri...
Produsele pentru pisici domină achizițiile din pet shop-ul Sezamo. Pentru detalii, accesați revistaprogresiv.ro
Sezamo extinde portofoliul în categoria Pet Shop
Supermarketul online Sezamo anunță creșterea sortimentației de Pet Shop, categoria Pisici, cu 30% prin aducerea de noi mărci, dar și...