RELEX Solutions și re:innovation, parteneriat strategic în retailul din România

RELEX Solutions, lider global în soluții avansate de retail și gestionare a lanțului de aprovizionare, anunță parteneriatul strategic cu re:innovation, pionier în îmbunătățirea performanței afacerilor în România. Această colaborare marchează un moment important în industria de retail din România, unind portofoliul vast al RELEX Solutions și abordarea inovatoare a re:innovation pentru a oferi soluții personalizate, de cea mai bună calitate. RELEX este cunoscut pentru suita sa completă de soluții de retail, care include prognoza cererii, reaprovizionarea, optimizarea spațiului și a sortimentului, optimizarea forței de muncă, planificarea promoțiilor și analitica de retail. Aceste capacități, susținute de analiza predictivă avansată și algoritmi de învățare automată, împuternicesc comercianții cu amănuntul să ia decizii bazate pe date aproape în timp real. RELEX Solutions și re:innovation, parteneriat strategic în retailul din România

Parteneriatul dintre RELEX și re:innovation cuprinde o gamă largă, inclusiv vânzări și sustinerea acestora, implementare și suport pentru platforma unificată de planificare a lanțului de aprovizionare și de retail RELEX. În calitate de furnizor, RELEX Solutions oferă platforma, în timp ce re:innovation oferă servicii de integrare, expertiză în consultanță și soluții complete de suport și întreținere. Acest efort de colaborare asigură optimizarea fără probleme a proceselor de retail și îmbunătățirea experiențelor clienților, oferind o soluție completă adaptată nevoilor specifice ale clienților. Pe parcursul întregului ciclu de viață al soluției, parteneriatul oferă suport de la capăt la capăt, permițând comercianților cu amănuntul din România să răspundă eficient la cerințele pieței în evoluție, să îmbunătățească eficiența operațională, să reducă risipa, să îmbunătățească experiența clienților și să accelereze creșterea. Cu un accent puternic pe durabilitate, parteneriatul se va concentra și pe implementarea de soluții ecologice care contribuie la un sector de retail mai verde și mai rezilient.

"Ca partener strategic, re:innovation joacă un rol vital în îndeplinirea cerințelor complexe ale clienților noștri din industria de retail dinamică și în continuă schimbare. Excepționala lor expertiză și înțelegere profundă a provocărilor clienților noștri, împreună cu utilizarea abilă a platformei RELEX, ne permit să avem un impact semnificativ asupra inițiativelor ambițioase de transformare ale clienților noștri", a subliniat Ida Myran, Vicepreședinte Vânzări EMEA Nord la RELEX Solutions.

"Prin asocierea cu RELEX Solutions, putem oferi comercianților din România acces la tehnologia de ultimă oră care îi poate ajuta să-și eficientizeze operațiunile, să-și îmbunătățească gestionarea inventarului și să-și îmbunătățească experiența clienților. Cu înțelegerea noastră profundă a pieței locale și angajamentul nostru pentru excelență în implementare și întreținere, re:innovation este bine poziționată pentru a ajuta comercianții cu amănuntul din România să-și atingă obiectivele și să aibă succes în peisajul de retail de astăzi, care se schimbă rapid", a adăugat și Bogdan Gross, CEO al re:innovation.

RELEX Solutions ajută comercianții cu amănuntul și brandurile de consum să stimuleze creșterea profitabilă pe toate canalele de vânzare și distribuție, maximizând satisfacția clienților și minimizând costurile operative. Platforma unificată, lider de piață pentru planificarea lanțului de aprovizionare și a vânzărilor cu amănuntul, ajută comercianții și companiile de bunuri de consum să alinieze și să optimizeze cererea, marfa, lanțul de aprovizionare și planificarea operațiunilor pe întregul lanț de valori. Branduri de frunte precum Dollar Tree și Family Dollar, Stokke, Rite Aid, Sprouts Farmers Market, AutoZone și PetSmart se bazează pe RELEX pentru a-și optimiza lanțul de aprovizionare și planificarea retailului.

re:innovation este un furnizor de soluții pentru industria de retail cu bază în România, concentrându-se pe înțelegerea nevoilor clienților și găsirea de soluții personalizate. re:innovation oferă strategii inovatoare și soluții de cea mai bună calitate către companii. Serviciile lor includ implementare, suport și întreținere pentru a asigura optimizarea fără probleme a proceselor de retail și îmbunătățirea experiențelor clienților.
 

 

vlad neag reinnovation retail anticipativ predictiv tehnologii in retail depozit inventar. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Retailul anticipativ: cum modelează tehnologia deciziile din retail
Transformarea digitală în retail nu mai este despre „a ține pasul cu schimbarea”. Este despre a prelua controlul asupra ritmului schimbării....
Datele, noul capital în industria de retail. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Datele, noul capital în industria de retail
În doar un an, re:innovation a evoluat de la o echipă de două persoane la un business cu o cifră de afaceri de 3,3 milioane de lei și care s-a...
ghid climate paths lansare romania palatul victoria
Ghidul de bune practici Climate Paths, lansat oficial în România
Institutele de cercetare din România sunt încurajate să dezvolte soluții inovatoare la tematici relevante pentru combaterea schimbărilor...
Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...
Bogdan Gross, re:innovation: Contextul actual determină ca optimizarea proceselor de retail să devină esențială
Bogdan Gross, re:innovation: Contextul actual determină ca optimizarea proceselor de retail să devină esențială
Optimizarea și planificarea proceselor de retail cu ajutorul soluțiilor tehnologice pe baza unor algoritmi de inteligență artificială sunt...