Packeta depășește 700 de puncte pick-up în România

Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerțul online cu cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est, accelerează extinderea rețelei de puncte pick-up în România. Compania depășește 700 de puncte pick-up în România, în contextul cererii crescute de soluții alternative de livrare din partea magazinelor online și pe fondul cererii mari de locații de proximitate, de unde clienții magazinelor online partenere Packeta România își pot ridica produsele comandate. Packeta depășește 700 de puncte pick-up în România

„În 2022, ne-am propus să depășim 1.000 de puncte pick-up și să fim prezenți în majoritatea orașelor cu peste 20.000 de locuitori. Rețeaua de puncte pick-up din România este cea mai tânără dintre țările membre ale Packeta Group și, în ciuda dificultăților din ultimii doi ani de pandemie, am reușit să o dezvoltăm într-un ritm accelerat”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.
Identificarea de soluții alternative de livrare a devenit și mai importantă anul acesta, într-o perioadă cu creșteri ale prețurilor la carburanți, a inflației, a conflictului de la granița României, magazinele online căutând constant metode de eficientizare a cheltuielilor și de optimizare a bugetelor. Din punctul de vedere al logisticii de transport și retur, costurile unui magazin online care livrează la punctele pick-up sunt mai mici cu 35% – 40% față de livrarea coletelor la adresă.

Ce este și cum funcționează serviciul de livrare la puncte pick-up

Punctele pick-up Packeta sunt magazine fizice, aflate, de obicei, în zone populate, cu trafic intens, afiliate companiei Packeta, de unde clienții își pot ridica personal coletele comandate de la magazinele online. Magazinele de proximitate care le oferă clienților acest serviciu pot fi identificate foarte ușor, fiind semnalizate printr-un marcaj cu logo-ul Packeta afișat în vitrine.

Clientul selectează punctul pick-up preferat din pagina magazinului online la momentul plasării comenzii, iar după finalizarea comenzii, magazinul online (expeditorul) predă coletul transportatorului, care va fi direcționat către punctul pick-up ales de către client. Clientul primește un email cu codul de identificare al coletului, astfel încât să poată urmări online traseul coletului, iar în momentul în care coletul a ajuns la punctul pick-up, clientul va primi din partea Packeta un SMS și un e-mail cu parola unică, necesare identificării coletului. Din acel moment, clientul poate să ridice coletul oricând, în termen de 7 zile, în conformitate cu programul de funcționare al magazinului în care este deschis punctul pick-up.

Popularitatea acestui tip de serviciu de livrare se extinde în România. Spre exemplu, doar anul trecut, volumul de colete trimise către punctele pick-up s-a dublat, reprezentanții Packeta România mizând pe o dublare și anul acesta a numărului de colete. Anul trecut, din totalul coletelor procesate de Packeta România, aproximativ 35% au fost expediate către puncte pick-up din România, iar circa 60% către puncte pick-up din afara țării. Mai mult, peste 90% dintre magazinele online care au implementat deja livrarea la puncte pick-up folosesc și în prezent cu succes acest serviciu, iar volumele de colete au crescut semnificativ, având un impact pozitiv în dezvoltarea afacerii lor.

Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerțul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piața din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri și magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienților finali locul și ora ridicării produselor. Acest lucru este posibil datorită unei rețele extinse de peste 13.000 de puncte pick-up proprii și peste 3.000 de Z-Box-uri în rețeaua internațională a Packeta Group și alte 92.000 de puncte pick-up partenere în toată Europa. În anul 2021, grupul Packeta a transportat mai mult de 73 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 32.000 de magazine online și selleri persoane juridice. Magazinele online își pot expedia coletele nu numai la nivel național, ci și la nivel internațional, în toate cele 27 de țări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA, Elveția, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel și Turcia.

Sameday accelerează extinderea rețelei out of home în regiune
Sameday accelerează extinderea rețelei out of home în regiune
Sameday, prima companie de curierat din România care s-a extins în afara granițelor, accelerează extinderea rețelei out of home până la 8.500...
Sameday lansează aplicația mobilă cu o investiție de peste un milion de euro
Sameday lansează aplicația mobilă cu o investiție de peste un milion de euro
Sameday, unul dintre cei mai importanți jucători din pieța de curierat din România, investește peste un milion de euro și lansează aplicația...
Cumpărăturile de pe site-urile din afară și livrările externe dublează volumul coletelor Packeta România
Cumpărăturile de pe site-urile din afară și livrările externe dublează volumul coletelor Packeta România
Extinderea magazinelor online în afara țărilor de origine și introducerea României pe lista zonelor de livrare, concomitent cu creșterea...
Packeta România: Rata de retur la magazinele online, în creștere
Packeta România: Rata de retur la magazinele online, în creștere
Dezvoltarea industriei de eCommerce din România, concomitent cu schimbarea comportamentului de consum al românilor - mai predispuși să facă mai...
easySales integrează serviciile Packeta România în platforma de automatizare eCommerce
easySales integrează serviciile Packeta România în platforma de automatizare eCommerce
Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales anunță că integrează în platforma proprie...
Upgrade pentru platforma Up Online
Upgrade pentru platforma Up Online
Magazinele partenere Up România pentru tichetele și cardurile de beneficii emise de companie, vor putea utiliza platforma Up Online într-o...