Mega Image lansează o nouă aplicație pentru o experiență digitală unificată
Mega Image anunță lansarea unei aplicații îmbunătățite atât pentru cumpărăturile online, cât și pentru urmărirea beneficiilor de loialitate, prin care își propune să ofere o experiență digitală ușoară și coerentă. Noua aplicație integrează funcții avansate adaptate nevoilor în evoluție ale clienților.
Dezvoltată la nivelul Grupului Ahold Delhaize, noua aplicație digitală reprezintă un pas important în strategia de convergență digitală în Europa.
Prin noua aplicație Mega Image, clienții se pot bucura acum de o interfață mai ușor de utilizat și intuitivă, care se aliniază experienței oferite de alte mărci Ahold Delhaize la nivel european, precum Albert în Republica Cehă, Maxi în Serbia și Delhaize în Belgia și Luxemburg. Această abordare coerentă asigură clienților o experiență familiară și ușor de utilizat.
„Continuăm să inovăm în aria digitală și oferim acum clienților o aplicație nouă care răspunde și mai bine nevoilor actuale, într-un mod rapid, simplu și eficient, dar mai ales personalizat. Ne bucurăm că am reușit să realizăm acest proiect prin efortul susținut al unor echipe dedicate și prin sinergii la nivelul Grupului nostru, Ahold Delhaize. Pentru viitorul cumpărăturilor, această aplicație reprezintă un nou pas în evoluția experienței de cumpărături online: într-un singur loc clienții regăsesc serviciul de livrare rapidă în două ore, livrare programată, precum și beneficiile lor de loialitate și produsele preferate din magazine," spune Lucian Vilău, VP Digital & Technology, Mega Image.
Cu ce beneficii vine noua aplicație Mega Image?
- Clienții Mega Image au acces la serviciul de livrare rapidă, în două ore, în orașe selectate, precum București, Cluj, Timișoara, Brașov, Iași, Sibiu. Proiectată pentru a răspunde nevoilor de moment ale clienților pentru produsele preferate, aplicația oferă o opțiune convenabilă de a face cumpărături direct de pe telefon. Fie că este vorba de ingrediente pentru cină sau de produse esențiale de ultimă oră, serviciul de livrare rapidă se adaptează programului fiecărui client.
- Noua aplicație Mega Image vine cu o identitate vizuală atrăgătoare, modernă și actuală. Noua paletă de culori digitală, având în centru combinația roșu-albastru, aliniază astfel vizual prezența Mega Image pe canale digitale multiple. Noua identitate face navigarea și mai ușoară și permite clienților să se bucure de o interfață modernă, simplificată, care este consecventă în toate punctele de contact digitale.
- Pagina de beneficii de loialitate a fost actualizată pentru a oferi o experiență îmbunătățită membrilor, prezentând într-un mod ușor de înțeles toate beneficiile, cu o structură de informații bine organizată. Clienții au acces la promoțiile personalizate, punctele acumulate și economiile realizate prin accesarea programului de loialitate.
- Aplicația oferă liste de produse optimizate, acces mai ușor la beneficiile de loialitate, un proces simplificat de plată, toate concepute pe baza cercetărilor ample ale utilizatorilor pentru a îmbunătăți experiența generală de cumpărături.
Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 960 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente și care, la finalul anului trecut, a achiziționat rețeaua Profi, într-o tranzacție record, de 1,3 miliarde de euro.