JTI extinde hub-ul IT din România

Hub-ul global de IT înființat de JTI în România se extinde recrutând până la finalul acestui an încă 60 de angajați, anunță compania. JTI extinde hub-ul IT din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Dacă la începutul lui 2025 în hub-ul IT al JTI din România lucrau 140 de angajați, în prezent numărul acestora a crescut la 170 de persoane, urmând ca până la finalul anului să depășească 200. Situat în București, hub-ul este unul dintre cele șase centre tehnologice ale JTI la nivel mondial.

Experții din București oferă suport digital și IT pentru toate tipurile de operațiuni de business ale JTI. Hub-ul joacă un rol esențial în cadrul companiei, acordând sprijin celor 36 de fabrici la nivel global, opt centre de cercetare și dezvoltare, funcțiunilor cruciale pentru business ca vânzări, marketing, finanțe, precum și pentru resurse umane și cultură organizațională. Gama de servicii variate include soluții tehnologice de business, analiză de date, inteligența artificială (AI și GenAI), inginerie software, securitate cibernetică, infrastructură și operațiuni.

JTI are peste 1.500 de angajați în România, în sediul central din București, în fabrică, în centrul tehnologic și în cele peste 30 de birouri de vânzări din întreaga țară. Unitatea de producție este recunoscută la nivel global în cadrul grupului drept un centru de excelență, exportând în aproximativ 70 de țări.

„Chiar dacă nu suntem o companie de IT, tehnologia este parte din ADN-ul nostru. Digital & IT nu este doar o funcțiune suport, este un partener strategic pentru business care accelerează inovația, optimizează procesele și creează valoare reală pentru business. Suntem mereu conectați la cele mai noi tehnologii, inclusiv inteligența artificială generațională (GenAI). Un exemplu concret este ChatJTI, asistentul nostru digital, construit intern pe baza modelului GPT de la OpenAI, într-un mod personalizat și securizat, adaptat nevoilor noastre. Într-o lume în care tehnologia modelează totul în jur, echipa noastră de Digital & IT este în centrul transformării JTI, redefinind modul în care lucrăm și construim viitorul”, a declarat Constantin Alexa, Microsoft Delivery Center Director JTI România.

JTI este una dintre primele companii multinaționale înființate local, în 1993. Compania a investit peste 300 de milioane de euro pe piața locală, la care se adaugă aproximativ 33 de milioane de euro în proiecte sociale și culturale.

JTI oferă local o gamă largă de produse, inclusiv cu potențial de risc redus, cum ar fi Ploom, brandul global al JTI în categoria tutunului încălzit.

JTI, membră a grupului de companii JT, este unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din tutun, cu operațiuni în peste 130 de țări. Cu sediul central la Geneva, Elveția, JTI are peste 46.000 de angajați.

cele mai comandate produse pe Wolt pe fondul temperaturilor ridicate
Wolt: Cererea pentru înghețată și produse congelate, creștere de 40% pe fondul temperaturilor ridicate
Pe măsură ce temperaturile au crescut vara aceasta, Wolt România a înregistrat o creștere semnificativă a activității de livrare, volumul...
Marek Nowakowski, Manager General, Exorigo-Upos România
Exorigo-Upos: Noile măsuri fiscale impun un grad ridicat de rigoare în implementarea soluțiilor fiscale
Exorigo-Upos, compania poloneză care oferă soluții IT dedicate sectorului de retail, a sprijinit direct peste 100 de retaileri în procesul de...
Bringo lansează un program de loialitate cu extra-beneficii. Pentru detalii, accesați revistaprogresiv.ro
Bringo lansează un program de loialitate cu extra-beneficii
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, care gestionează zilnic 4.000 de comenzi...
Platforma eAWB lansează DANA, prima asistentă AI dedicată serviciilor de curierat din România. Pentru detalii, accesați revistaprogresiv.ro
Platforma eAWB lansează DANA, prima asistentă AI dedicată serviciilor de curierat din România
Marketplace-ul de servicii de curierat eAWB anunță lansarea oficială a primei asistente AI destinată gestionării solicitărilor clienților în...