EuCeMananc, controlată de eMAG, devine o platformă de mâncare gătită, produse alimentare și bunuri de larg consum

Platforma EuCeMananc, în care eMAG deține un pachet de 54% din acțiuni, devine Tazz by eMAG și trece astfel într-o nouă etapă: livrare în maxim o oră pentru mâncare gătită, precum și livrare de alimente sau orice produs necesar pentru casă. EuCeMananc, controlată de eMAG, devine o platformă de mâncare gătită, produse alimentare și bunuri de larg consum

Peste o mie de restaurante sunt disponibile în aplicație, iar oferta este în creștere. McDonald's se alătură ofertei Tazz by eMAG pentru început în București, Timișoara, Arad, Cluj-Napoca, Brăila, Deva, Alba Iulia, urmând să acopere în curând toată țara.

Primii parteneri din afara restaurantelor care se alătură Tazz by eMAG -completând oferta existentă pe vechea platformă EuCeMananc - sunt eMAG, Mega Image, Sensiblu și Dr.Max, dm (drogerie markt).

Aplicația Tazz by eMAG poate fi descărcată atât din Google store, cât și din App store, iar serviciile sunt disponibile și online pe www.tazz.ro. Funcționalitățile platformei au fost extinse inclusiv pentru livrarea de produse din magazinele Mega Image, pentru început în București sectorul 1, Timișoara și Cluj-Napoca.

„În această perioadă, în care foarte mulți români se află în izolare la domiciliu, am identificat soluții prin care să le oferim acces rapid și în siguranță la produsele de bază. Tazz by eMAG reprezintă o soluție integrată pentru livrare ultra-rapidă de mâncare gătită, alimente, bunuri de larg consum și orice alte produse utile din ofertele eMAG, Mega Image, Sensiblu, Dr.Max  sau dm”, a spus Alin Serban, CEO Tazz by eMAG.

Pentru a preveni răspândirea virusului COVID-19, compania a luat o serie de măsuri de siguranță pentru clienții, curierii și partenerii săi și a implementat opțiuni de livrare care limitează interacțiunea dintre clienții care comandă online și curierii care livrează produsele. Astfel, utilizatorii pot opta pentru „Livrare non-contact”, care presupune livrarea comenzii la ușă sau într-un loc specific menționat de client în aplicație, urmând ca acesta să o ridice imediat ce este anunțat telefonic de efectuarea comenzii.

Tazz by eMAG recomandă tuturor clienților să utilizeze plata cu cardul și să elimine, pe cât posibil, plata cash. Plățile cu cardul reprezentau 30% din totalul plăților online efectuate prin intermediul platformei înaintea crizei, însă procentul va depăși 70% în următoarele săptămâni.

Dublare de business și focus major pe segmentul de retail pentru Tazz
Dublare de business și focus major pe segmentul de retail pentru Tazz
În ciuda contextului dificil, pentru Tazz, platforma de food delivery care face parte din grupul eMAG, ultimele luni au adus dinamici pozitive, miza...
eMAG: Comercianții din Marketplace, +14% în vânzări, peste media din retail
eMAG: Comercianții din Marketplace, +14% în vânzări, peste media din retail
Investițiile în tehnologie și programe dedicate antreprenorilor pentru dezvoltarea ecosistemului eMAG Marketplace au crescut cu 14% vânzările...
eMAG: Plata cu cardul a ajuns la 63% vara aceasta, mult peste media anului trecut
eMAG: Plata cu cardul a ajuns la 63% vara aceasta, mult peste media anului trecut
Plata cu cardul a ajuns la 63% din totalul comenzilor efectuate de către clienții eMAG în perioada iunie-august anul acesta, în creștere cu 13%...
tazz by eMAG, vânzări de 13 ori mai mari în 2020 față de 2019
tazz by eMAG, vânzări de 13 ori mai mari în 2020 față de 2019
La un an de la rebrandingul platformei Eucemananc în tazz by eMAG, platforma tazz by eMAG a ajuns la peste 1,2 milioane de instalări ale...