Bringo depășește pragul de un milion de comenzi livrate în 2024

Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, trece pragul de un milion de comenzi livrate în 2024, consolidându-și poziția de lider pe segmentul de livrare ultra-rapidă de produse alimentare și de necesitate imediată. Cu o valoare a vânzărilor intermediate de aproape 500 milioane de lei și o cifră de afaceri de peste 60 milioane de lei în 2023, Bringo estimează o performanță similară în 2024, mizând pe loializarea clienților existenți și pe extinderea continuă a rețelei de parteneri și a ofertei. Florina Dobre_CEO Bringo bringo cumparaturi online fcmg 2024 comenzi livrate vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Lansat în urmă cu opt ani ca un serviciu local de livrare în București, Bringo se extinde rapid atât la nivel regional, cât și prin diversificarea parteneriatelor cu retaileri. În prezent, Bringo activează în 37 de orașe din România, are 180 de parteneri și o flotă de peste 1100 de personal shopperi, care livrează, în medie, peste 4.000 de comenzi zilnic.

„În momentul de față, acoperim 18 verticale de produse, inclusiv Farma, Pet Shop, Florării, Papetării, Electronice. Avem în medie între 4000 și 4500 de comenzi în fiecare zi, cu vârfuri în zilele aglomerate. Bineînțeles, avem perioade atipice, cum ar fi septembrie, când Back to School aduce un vârf de comenzi zilnic de până la 7.000. Circa jumătate sunt livrate în București, restul în țară, centrele urbane mari, generând și cele mai multe comenzi” precizează Florina Dobre, CEO Bringo.

Top produse comande în cadrul Bringo

Potrivit Bringo LifeINDEX, analiza preferințelor de consum arată că în 2024 că cele mai comandate produse sunt apa (naturală plată și carbogazoasă), bananele și castraveții, urmate de pătrunjel și ceapă. La nivel de categorii, cele mai populare includ alimentele proaspete, produsele de uz casnic și farmaceutice.

În primele 9 luni ale anului, cele mai multe comenzi au fost plasate din București, urmat de Iași, Cluj, Brașov și Constanța, arată Bringo LifeINDEX. La nivel național, comanda medie, s-a situat în jurul valorii de 285 lei, ușor crescută în zilele de vineri și sâmbătă când comanda medie la nivel național este în jur de 300 lei, comparativ cu luni și marți când se situează în jurul valorii de 272 lei.

Cea mai mare comandă plasată în acest an vine din Cluj, iar valoarea ei se situează în jur de 9000 lei. Cele mai aglomerate zile pentru livrări sunt vineri și sâmbătă atât în București, cât și în restul țării. Pe fondul intensificării concurenței, Bringo mizează pe fidelizarea clienților prin componenta umană a interacțiunii, crescând numărul mediu de comenzi per utilizator și menținând o medie de livrare de 86 minute.

„Ne păstrăm statutul de serviciu de personal shopping, punând accent pe componenta umană a interacțiunii. Fiecare comandă este realizată de un personal shopper, care selectează produsele cu aceeași atenție pe care ar avea-o clientul, oferind astfel o experiență de cumpărături personalizată. Continuăm să investim constant în îmbunătățirea experienței utilizatorilor, atât prin optimizarea platformei, cât și prin extinderea serviciilor. Ne propunem să devenim un partener strategic pentru retailerii care doresc să adopte o abordare omnichannel, oferind un canal suplimentar de vânzare adaptat nevoilor consumatorilor moderni”, mai spune Florina Dobre.

Bringo LifeINDEX este indicatorul care analizează obiceiurile de consum ale utilizatorilor, oferind o imagine clară asupra tendințelor și preferințelor în achizițiile de zi cu zi. Prin monitorizarea și evaluarea constantă a comportamentelor de cumpărare, Bringo LifeINDEX permite identificarea schimbărilor în consum și a preferințelor în materie de produse și servicii. Analizând peste 4.000 de comenzi zilnice la nivel național, Bringo LifeINDEX se conturează ca un instrument relevant pentru radiografierea pieței, surprinzând în timp real dinamica consumului și oferind date importante despre obiceiurile de consum ale românilor.

Bringo este o aplicație de cumpărături online disponibilă în 37 orașe din România și lider național pe segmentul eGroceries. Platforma oferă acces la peste 350.000 de produse din peste 200 de magazine partenere, cu opțiuni multiple de livrare și serviciul unic de Personal Shopper, care asigură o experiență de cumpărături personalizată, eficientă și fără stres. Bringo activează și internațional în Maroc și Belgia prin Bringo International.

Auchan își consolidează prezența în online și se listează pe Bringo
Auchan își consolidează prezența în online și se listează pe Bringo
Bringo, prima platforma românească specializată în cumpărături online personalizate și livrare rapidă la domiciliu, și Auchan, unul dintre...
Bringo, noi features și șase milioane de comenzi la final de an
Bringo, noi features și șase milioane de comenzi la final de an
Piaţa de comerţ digital a înregistrat un ritm mai lent de creștere în anul 2022, comparativ cu anii precedenți, însă, totodată, a devenit...
Un nou parteneriat strategic în piața de delivery: Penny se listează pe Bringo
Un nou parteneriat strategic în piața de delivery: Penny se listează pe Bringo
Bringo, platforma specializată în cumpărături online și livrare la domiciliu, și discounterul german Penny, unul dintre cei mai activi...
Bringo atinge 5 milioane de comenzi în cei 5 ani de la lansare
Bringo atinge 5 milioane de comenzi în cei 5 ani de la lansare
Platforma Bringo a atins pragul de 5 milioane de comenzi, peste 10 milioane de accesări și 750.000 de mesaje lăsate în aplicație de utilizatori...