Aplicația mobilă Sameday, două milioane de descărcări în primul an de la lansare
Sameday, unul dintre cei mai mari jucători din piața de curierat din România, anunță că, în primul an de când a fost lansată, Sameday App, aplicația mobilă de gestionare a coletelor primite și trimise, a înregistrat două milioane de descărcări, devenind astfel cea mai utilizată aplicație de curierat din țară.
Investiția totală în dezvoltarea, integrarea și extinderea funcționalităților aplicației se ridică la aproximativ 2 milioane de euro. Lansată în septembrie 2023, aplicația mobilă a redefinit modul de gestionare a coletelor, oferind utilizatorilor o experiență simplificată și personalizată. Datorită funcționalităților multiple pe care le integrează, Sameday App le permite utilizatorilor control total asupra expedierilor, predictibilitate și flexibilitate în procesul de livrare.
Cele mai recente date ale Eurostat arată că, în 2023, aproximativ 54% dintre utilizatorii de internet din România, respectiv 7,1 milioane de persoane , au făcut cumpărături online. Raportat la această cifră, numărul celor care au folosit aplicația Sameday App în ultimele 6 luni reprezintă peste 20% din totalul estimat de e-shopperi români în 2023.
„Succesul de care se bucură Sameday App reflectă eforturile noastre constante de a înțelege, anticipa și de a răspunde nevoilor consumatorilor finali, prin soluții inovatoare care să îi ajute să își optimizeze timpul alocat primirii și expedierii coletelor. Este, de altfel, și motivul pentru care, pe parcursul acestui an, am continuat investițiile în dezvoltarea și integrarea de noi opțiuni și funcționalități în aplicație, care răspund dorinței utilizatorilor pentru livrări cu un grad crescut de flexibilitate și predictibilitate”, a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.
Începând din octombrie, utilizatorii au la dispoziție opțiunea de a evalua curierii care livrează la domiciliu, putând să le acorde ratinguri și să lase recenzii despre experiența de livrare. Totodată, utilizatorii pot face recomandări privind îmbunătățirea anumitor aspecte precum comunicarea, manipularea coletului sau respectarea instrucțiunilor de livrare.
Până în prezent, din totalul trimiterilor gestionate de utilizatori în Sameday App, cele mai frecvente acțiuni au vizat amânarea livrării, anularea comenzii înainte de livrare și redirecționarea coletului către un alt easybox, o altă adresă sau către un vecin.
O altă funcționalitate utilizată frecvent este plata cu cardul direct în Sameday App, care permite utilizatorilor care au optat inițial pentru plata ramburs să achite online comanda, direct din aplicație. Până în prezent, aproape un sfert de milion de colete au fost achitate în acest mod.
Cu o experiență de 17 ani pe piața din România, o echipă de peste 5.000 de angajați și parteneri și o infrastructură digitală integrată, Sameday este prezentă în România, Ungaria și Bulgaria, oferind atât servicii de livrare door-to-door, cât și livrare în peste 6.000 de lockere easybox.