Sezamo oferă gratuit abonamentul Premium timp de un an
Supermarketul online Sezamo oferă abonamentul Premium gratuit, pentru un an, tuturor clienților săi. Acesta oferă cumpărături nerestricționate, fără taxe, cu livrare gratuită, două comenzi fără valoare minimă a comenzii, patru livrări express gratuite și alte beneficii, precum reduceri la anumite produse din sortimentația retailerului online. Serviciul Premium al Sezamo a fost lansat în luna iulie a acestui an și costa 19 lei lunar sau 190 lei anual.
Astfel, în luna decembrie clienții Sezamo care plasează o comandă primesc abonamentul Premium gratuit timp de un. Cei care au achiziționat deja abonamentul Premium vor primii banii înapoi în contul de client sub formă de credite. Prin această mișcare menită să redefinească modul în care clienții experimentează cumpărăturile, supermarketul online propune clienților economii în valoare de 1000 de lei în taxe de livrare, 950 de lei datorită reducerilor extra oferite abonaților, dar și 67,5 ore pe care nu le mai pierd în trafic sau căutând produsele dorite în mai multe magazine. Prin abonamentul Premium, clienții beneficiază și de reduceri exclusive de până la 20% la o anumită selecție de produse, inclusiv branduri locale.
„Unul dintre cele mai așteptate beneficii ale abonamentului Premium este livrarea gratuită, care oferă înainte de orice timp, eliminând nevoia de a aștepta întreaga zi comanda și sosirea curierului, o schimbare revoluționară pentru toți cei nemulțumiți de incertitudinea livrărilor tradiționale. La asta se adaugă livrarea express, disponibilă gratuit de patru ori pe lună, care aduce clienților ceea ce au nevoie în maximum 2 ore, dar și posibilitatea ca de două ori pe lună să comande fără prag de comandă minimă. Serviciul Premium gratuit este doar începutul unor oferte menite să îmbunătățească experiența de cumpărături online. De la o gamă largă de peste 14.000 de articole, inclusiv produse unice, proaspete și artizanale, la livrarea rapidă, fiecare aspect al serviciului nostru este gândit pentru a răspunde nevoilor și așteptărilor clienților noștri”, a declarat Cristian Sălceanu, Country Manager Sezamo.
Recent, Sezamo a trecut printr-o serie de transformări, numind doi manageri la conducerea operațiunilor locale, după plecarea lui Tomas Chadzivasilis în luna septembrie acestui an. După plecarea lui Chadzivasilis, Gabriel Makki, CEO Kifli.hu, supermarket online parte din grupul Rohlik ce operează în Ungaria, a asigurat interimatul până când Cristian Sălceanu a fost numit în funcția de Country Manager Sezamo România. Acesta vine după mai bine de 4 ani la Bolt, companie pe care a transformat-o în lider pe piață și are ambiții similare cu supermarketul online.
Sezamo este un real one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online putând înlocui până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale. Supermarketul colaborează cu furnizori și fermieri locali precum Nasul Roșu, Coșul cu Fructe, Sirio Organic, Rora sau Livada Domniței. Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022.