Sezamo lansează o categorie de nutriție specială, care conține peste 1000 de produse

Supermarketul online Sezamo lansează o nouă categorie, Nutriție Specială, care include peste 1000 de produse în șapte subcategorii: fără zahăr, fără gluten, fără lactoză, Keto, Dukan, superalimente și proteic. Dintre acestea, peste 400 de produse de la 30 de branduri speciale sunt nou adăugate în ofertă. Astfel, Sezamo devine primul supermarket online care oferă clienților săi o gamă atât de largă de produse pentru diete speciale, livrate alături de produse alimentare și nealimentare, în 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată. Sezamo lansează o categorie de nutriție specială, care conține peste 1000 de produse

Noua categorie vine și cu prețuri speciale pentru 30 de produse de bază fără gluten, fără lactoză și fără zahăr, pentru care supermarketul a scăzut prețurile la nivelul alimentelor obișnuite de marcă sau a oferit reduceri de până la 50%, în funcție de produs. Reducerile vor fi susținute de către Sezamo, fără a afecta furnizorii și vor fi valabile până la finalul lunii august.

„Am discutat cu clienții și am înțeles că produsele pentru diete speciale nu sunt ușor de găsit, necesită uneori mai multe comenzi online sau drumuri în diverse magazine și căutarea lor se dovedește de multe ori a fi o experiență neplăcută, care le ocupă timp. Așa cum v-am obișnuit, clienții ne-au spus, noi am ascultat și deja am și implementat. Acum doar așteptăm sugestiile lor cu ce branduri își mai doresc să adăugăm în ofertă”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România.

„Nutriție Specială” vine în completarea ofertei din vechea categorie „Gustos și fără”, unde clienții vor regăsi și produse disponibile până acum doar în magazinele specializate, de la branduri precum Amisa, Obio sau Roobar. Cel mai mare număr de produse, peste 800, se regăsește în subcategoriile fără gluten și fără zahăr, urmate de subcategoriile proteic și fără lactoză.

La cererea clienților, supermarketul online urmează să dezvolte și mai mult categoria, aducând noi produse în perioada imediat următoare. Supermarketul online a introdus pe baza feedbackului primit de la clienți și un nou serviciu de tip abonament, Sezamo Premium, care oferă beneficii precum livrare gratuită întotdeauna, inclusiv pentru intervalul de livrare de 15 minute, un serviciu unic în România, și reduceri de până la 20% la produse de top. Abonamentul costă 19 lei pe lună sau 190 de lei pe an și include și alte beneficii, precum două comenzi pe lună fără valoare minimă de comandă, prioritate la sloturile de livrare și livrarea în aceeași zi pentru comenzile plasate până la ora 17:00 și posibilitatea de a rezerva timpul de livrare înainte de a plasa comanda.

Sezamo este astfel un real one-stop-shop, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale.

Supermarketul online oferă o selecție fantastică de peste 12.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Sezamo livrează cu mașini electrice în 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată, cu intervale de livrare de 15 minute sau o oră. Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, în incinta CTPark, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (12000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.

Fiind o companie de tehnologie, Sezamo este o companie data-driven. Deținând operațiunile end-to-end, inclusiv toată tehnologia din interior, clienților li se oferă o experiență superioară de cumpărături, livrarea celor mai proaspete alimente de la fermieri și artizani locali, precum și o selecție largă de supermarketuri sau produse sub propria etichetă. Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a depășit 500 de milioane euro în 2021.
 

Sezamo vinde lunar șapte tone de pâine. Șase din zece coșuri de cumpărături includ produse de brutărie sau patiserie
Sezamo vinde lunar șapte tone de pâine. Șase din zece coșuri de cumpărături includ produse de brutărie sau patiserie
Șase din zece coșuri de cumpărături din cadrul supermarketului online Sezamo includ produse de brutărie sau patiserie. Acestea sunt coapte în...
Sezamo are un nou CEO. Tomás Chadzivasilis pleacă de la conducerea supermarketului online
Sezamo are un nou CEO. Tomás Chadzivasilis pleacă de la conducerea supermarketului online
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, are începând cu luna septembrie un nou CEO în persoana lui Gabril Makki. Acesta...
Sezamo a livrat 60.000 de comenzi în 2022
Sezamo a livrat 60.000 de comenzi în 2022
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, a livrat 60.000 de comenzi în 2022. Sezamo s-a lansat oficial pe 18 octombrie 2022,...
Sezamo a livrat peste 25.000 de comenzi pentru 8.000 de clienți în perioada de testare
Sezamo a livrat peste 25.000 de comenzi pentru 8.000 de clienți în perioada de testare
Supermarketul online Sezamo, parte a unicornului ceh Rohlik, lansat oficial săptămâna trecută, în urma unei investiții de 6 milioane de euro,...