Selgros a inaugurat un nou concept de magazin la Baia Mare
Selgros a inaugurat primul său magazin din Baia Mare, bifând totodată un nou concept de magazin. Astfel, cel de-al 23-lea magazin Selgros are o suprafață medie de vânzare de 6.000 de metri pătrați, față de 10.000 metri pătrați sau 4.000 de metri pătrați cât au celelalte unități pe care retailerul le operează deja pe piața locală.
„Prin deschiderea magazinului din Baia Mare, Selgros oferă atât profesioniștilor din Horeca, cât și pasionaților de bunătățuri, o sortimentație foarte variată de produse alimentare și non-alimentare. Misiunea noastră este de a oferi tuturor clienților noștri produse proaspete și de cea mai bună calitate”, declară Robert Hellwagner, CEO Selgros Cash & Carry.
Potrivit companiei, zona de produse alimentare din Selgros Baia Mare este comparabilă, ca suprafață și sortimentație, cu cea a formatelor Standard și include, de asemenea, și un restaurant in-store, care integrează Selgros Bistro și rotiseria Pauza Mică. Selgros Bistro din Baia Mare este a doua unitate de acest tip, proiectul pilot fiind lansat anul trecut la Brașov.
Selgros Cash & Carry România este unul dintre cei mai importanți jucători de talie europeană din comerțul autohton și a intrat pe piața românească în 2001, prin deschiderea primului magazin în Brașov, unde se află și sediul administrației centrale. Din cele 23 de magazine operate la nivel național, trei sunt pe un format mic, de circa 4.000 mp, restul fiind pe formatul clasic.
Potrivit celor mai recente date financiare raportate, Selgros Cash & Carry a înregistrat în 2018 afaceri de 3,72 miliarde de lei, în creștere cu 2% față de anul precedent, dar și-a majorat profitul cu 50%, până la 73 de milioane de lei.