Rottaprint, afaceri peste pragul de 30 de milioane de euro în 2022
Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, companie de familie cu acționariat 100% local, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de peste 32 milioane de euro.
Anul 2022 a însemnat pentru tipografia Rottaprint finalizarea unei investiții semnificative, desfășurată în cadrul unui proces cu o durată de trei ani. Proiectul ”Dezvoltarea de etichete inovatoare și prietenoase cu mediul” reprezintă totodată și o nouă direcție pentru companie.
Suma totală a investițiilor în acest proiect se ridică la 3,7 milioane de euro și a presupus achiziționarea de tehnologii și utilaje necesare pentru realizarea sustenabilă a produselor pe care compania le are în portofoliu. Rottaprint a mizat pe sustenabilitate în cadrul propriei afaceri și în 2022, astfel că prin noua direcție a fost înregistrată o scădere semnificativă a consumului de energie electrică necesară liniilor de producție.
Rottaprint, investiții de 2 milioane de euro pentru dezvoltare în 2023
Compania are în plan continuarea dezvoltării afacerii și în 2023, iar în acest an sunt pregătite investiții în valoare de 2 milioane de euro, care vor susține o creștere organică a businessului. Unul din factorii cei mai importanți către care se vor îndrepta eforturile echipei Rottaprint anul acesta este îmbunătățirea experienței clienților, alături de integrarea soluțiilor sustenabile.
”Ne bucurăm că anul 2022 a reprezentat o reușită importantă pentru noi în ceea ce privește transformarea afacerii într-una mai prietenoasă cu mediul și implementarea unor direcții clare de dezvoltare durabilă. Am făcut investiții semnificative în ultimii ani în această direcție, iar în 2023 alocăm noi fonduri pentru îmbunătățirea tehnologiilor tipografiei. Suntem, în același timp, dedicați îmbunătățirii relațiilor pe care le avem cu partenerii Rottaprint, fie că lucrăm alături de ei de mai bine de un deceniu, fie că sunt noi beneficiari ai serviciilor și produselor pe care le oferim”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.
Rottaprint este cea mai mare tipografie flexografică românească producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile de pe piața locală. Cu o experiență de peste 32 de ani, compania cu sediul în Apahida, jud. Cluj, deține în prezent 2 centre logistice în România: Brașov și Ilfov și 2 centre logistice în Ungaria și Germania. În 2022, Rottaprint a livrat produse în 13 țări din Europa și Asia. Rottaprint a înregistrat o producție de peste 120 de milioane de metri liniari tipăriți în 2022, iar industriile care au accesat cu precădere serviciile și soluțiile tipografiei vin din zona producției alimentare, cei mai mulți fiind producători de lactate și brânzeturi, urmați de cei care produc alimente din carne și din segmentul prelucrării și conservării cărnii. În top se găsesc și companii care au ca activitate creșterea păsărilor, dar și jucători din piața producției de băuturi răcoritoare nealcoolice, de ape minerale și de alte ape îmbuteliate.