Zabka își reorganizează structura internă pentru a susține creșterea multidirecțională

Grupul Zabka, care a intrat la finalul anului trecut pe piața locală prin preluarea pachetului majoritar de acțiuni la distribuitorul DRIM Daniel Distributie FMCG, a creat o nouă unitate de business, Zabka International, care va oferi suport operațional entităților Grupului de pe piețele externe, inclusiv România. Zabka își reorganizează structura internă pentru a susține creșterea multidirecțională

Grupul  polonez Zabka va implementa, începând cu această lună, modificări la nivel de structură internă și management urmare a intrării companiei într-o nouă etapă de dezvoltare ce include operațiuni pe piața din România, unde a intrat prin prealuarea pachetului majoritar de acțiuni la distribuitorul DRIM Daniel Distributie FMCG.

În cadrul grupului a fost înființată o nouă unitate organizațională – Zabka International, care va fi condusă de Anna Grabowska în calitate de Vicepreședinte al Consiliului de Administrație și Director General. Unitatea va oferi suport operațional entităților Grupului de pe piețele externe.

Anna Grabowska a fost recrutată de Zabka în 2016. Anterior ea a ocupat funcția de Vicepreședinte al CA Tesco  Polonia și timp de mulți ani, ea s-a ocupat și de piețele din afara Poloniei, ceea ce reprezintă un avantaj în construirea de noi piețe pentru Grupul Zabka.

Totodată, ca parte a schimbărilor de management, Wojciech Krok s-a alăturat Consiliului de Administrație și a preluat conducerea Zabka Future concentrându-se pe tehnologii și inovații. Actualul manager al acestei zone, Vicepreședintele Consiliului de Administrație, Tomasz Blicharski, a preluat zona de strategie și dezvoltare a întregului grup. Conducerea 

Grupul Zabka, înființat în 2021, a fost creat având în vedere dezvoltarea multidirecțională. Pe parcursul a peste doi ani, grupul cunoscut inițial pentru magazinele sale de proximitate, a încorporat entități de piață în structurile sale și a construit noi zone de operare de la zero. Drept urmare, pe lângă vânzările sale curente în segmentul de convenience, și-a construit o poziție de lider în industriile q-commerce și catering dietetic. La sfârșitul anului 2023, Zabka s-a  extins dincolo de piața poloneză, prin achiziția pachetului majoritar de acțiuni din compania de distribuție Daniel DRIM Distributie FMCG din România.

Grupul Zabka operează peste 10.000 de magazine și oferă clienților soluții digitale, servicii de catering cu livrare la ușă și are 3 milioane de clienți zilnic.

Exclusiv: Zabka vrea 200 de magazine în România până la finalul lui 2024
Exclusiv: Zabka vrea 200 de magazine în România până la finalul lui 2024
După ce și-a făcut intrarea pe piața locală de retail prin preluarea pachetului majoritar de acțiuni al DRIM Daniel Distribuție, retailerul...
Cele mai mari tranzacții și achiziții din retail & FMCG din ultimul an
Cele mai mari tranzacții și achiziții din retail & FMCG din ultimul an
2023 va rămâne în istorie ca anul în care a avut loc cea mai mare tranzacție din retailul alimentar, preluarea rețelei Profi de către Mega...
Grupul Żabka intră pe piața din România prin preluarea DRIM Daniel
Grupul Żabka intră pe piața din România prin preluarea DRIM Daniel
Grupul Żabka a preluat pachetul majoritar de acțiuni al DRIM Daniel Ditributie FMCG, unul dintre jucătorii importanți din domeniul distribuției...
Radu Trandafir, DRIM Daniel Distribuție: „Simțim o nevoie de consolidare pe piață din partea furnizorilor”
Radu Trandafir, DRIM Daniel Distribuție: „Simțim o nevoie de consolidare pe piață din partea furnizorilor”
Deși a traversat o perioadă dificilă, piața locală de distribuție a reușit să asigure un flux continuu de produse, reducând la minimum...