Veniturile Delhaize în Europa de SE, +5,9% în primul trimestru
Vânzările grupului belgian Delhaize în Europa de Sud Est au crescut cu 5,9% ajungând la 768 milioane euro, la rate de schimb identice, potrivit raportului financiar publicat de companie. Rezultatul se datorează în principal extinderii reţelei de magazine. Vânzările comparabile (like-for-like) au înregistrat o scădere de 0,8% din cauza mediului dificil din Grecia.
La nivelul grupului, veniturile Delhaize au înregistrat o creştere de 2,2%. Compania a înregistrat un avans al veniturilor de 3,2% în Statele Unite, susţinut de o creştere de 2,5% a vânzărilor comparabile. În Belgia, vânzările like-for-like au scăzut cu 2,8%, iar veniturile au înregistrat un declin de 2,4% comparativ cu primul trimestru al anului 2013, ajungând la 1,2 miliarde de euro.
”În 2015, ne vom concentra pe creşterea vânzărilor şi a cotei de piaţă în principalele pieţe. Vom realiza acest lucru printr-o mai bună eficacitate operaţională şi prin disciplină în materie de investiţii. Anul aceasta sunt prevăzute investiţii de aproximativ 700 milioane euro la nivelul grupului. În plus, vom implementa conceptul ”Easy, Fresh & Affordable” în 160 de magazine Food Lion în Belgia”, a declarat Frans Muller, Preşedinte al Comitetului Executiv şi CEO al grupului Delhaize.
Delhaize Group operează în prezent în șapte țări: SUA, Indonezia, Belgia, Luxemburg, Serbia, Grecia și România, având o rețea de circa 3.500 de magazine. Pe plan local, Mega Image operează o reţea care cuprinde în prezent 415 de magazine, majoritatea amplasate în Bucureşti, sub brandurile Mega Image (202), Shop&Go (210) şi AB Cool Food (1),Gusturi Româneşti (1), Mega Drive (1).