Tranzacție pe piața de retail marketing: Media Central preia Offerista Group
Offerista Group, cea mai mare rețea de retail marketing digital din Europa, a fost preluată de Media Central. Prin noul parteneriat, ambele companii își vor unifica experiența în materie de publicitate offline și digital, pe segmentul de retail marketing și vor crește semnificativ gama de servicii oferite clienților.
Prin acest parteneriat ambele companii își propun să facă față cererii în continuă creștere, oferind cele mai bune servicii posibile dintr-o singură sursă. Prin utilizarea strategiilor cross-media, clienții ar trebui să beneficieze de o acoperire globală mult mai mare. Consorțiul Media Central este în același timp și agenție media independentă, cu servicii complete, și va continua să monitorizeze toate canalele într-o manieră neutră și în conformitate cu cerințele clienților.
"Offerista Group este sinonimă cu excelența digitală și ne sprijină în activitatea noastră de bază. După o lungă perioadă de colaborare de succes, am decis acum să devenim împreună o familie și să îmbunătățim comunicarea ofertelor pentru clienții noștri din sectorul de retail", au declarat Stefan Hamacher și Ingo Wienand, Managing Directors Media Central.
"Media Central are de peste 20 de ani un succes fabulos și în calitate de lider de piață pe segmentul de Drop Mailing este un gigant în această industrie. Așteptăm cu nerăbdare să facem parte din echipă și să creăm împreună o poveste de succes!", a punctat Benjamin Thym, CEO Offerista Group.
Înființat în 1997, consorțiul Media Central s-a specializat în comunicarea de business și s-a transformat într-o agenție de media independentă, lider pe segmentul de Drop Mail. Grupul oferă o gamă largă de produse clienților săi, bazându-se pe cele mai inovatoare soluții de Geo Targetare, acoperă, de asemenea, și soluțiile complete de publicitate în sectoarele out-of-home, radio și media digitală, alături de obiectivul său principal de comunicare offline a ofertelor.
Offerista Group, înființată în 2008, este specializată în soluții digitale de promovare personalizată pentru segmentul de retail și deține o rețea dedicată cumpărătorilor. Cu un accent principal pe retail, compania oferă soluțiii de publicitate flexibile, pe mai multe canale și consultanță pentru aproximativ 1.600 de branduri internaționale de retail. Odată cu dezvoltarea de noi produse, cum ar fi Offerista Discover, un format digital pentru comunicări personalizate pentru segmentul de retail, Offerista Group s-a impus ca un jucător inovator pe piață.