Tranzacție pe piața de retail marketing: Media Central preia Offerista Group

Offerista Group, cea mai mare rețea de retail marketing digital din Europa, a fost preluată de Media Central. Prin noul parteneriat, ambele companii își vor unifica experiența în materie de publicitate offline și digital, pe segmentul de retail marketing și vor crește semnificativ gama de servicii oferite clienților.

Prin acest parteneriat ambele companii își propun să facă față cererii în continuă creștere, oferind cele mai bune servicii posibile dintr-o singură sursă. Prin utilizarea strategiilor cross-media, clienții ar trebui să beneficieze de o acoperire globală mult mai mare. Consorțiul Media Central este în același timp și agenție media independentă, cu servicii complete, și va continua să monitorizeze toate canalele într-o manieră neutră și în conformitate cu cerințele clienților. Tranzacție pe piața de retail marketing: Media Central preia Offerista Group

"Offerista Group este sinonimă cu excelența digitală și ne sprijină în activitatea noastră de bază. După o lungă perioadă de colaborare de succes, am decis acum să devenim împreună o familie și să îmbunătățim comunicarea ofertelor pentru clienții noștri din sectorul de retail", au declarat Stefan Hamacher și Ingo Wienand, Managing Directors Media Central.

"Media Central are de peste 20 de ani un succes fabulos și în calitate de lider de piață pe segmentul de Drop Mailing este un gigant în această industrie. Așteptăm cu nerăbdare să facem parte din echipă și să creăm împreună o poveste de succes!", a punctat Benjamin Thym, CEO Offerista Group.

Înființat în 1997, consorțiul Media Central s-a specializat în comunicarea de business și s-a transformat într-o agenție de media independentă, lider pe segmentul de Drop Mail. Grupul oferă o gamă largă de produse clienților săi, bazându-se pe cele mai inovatoare soluții de Geo Targetare, acoperă, de asemenea, și soluțiile complete de publicitate în sectoarele out-of-home, radio și media digitală, alături de obiectivul său principal de comunicare offline a ofertelor.

Offerista Group, înființată în 2008, este specializată în soluții digitale de promovare personalizată pentru segmentul de retail și deține o rețea dedicată cumpărătorilor. Cu un accent principal pe retail, compania oferă soluțiii de publicitate flexibile, pe mai multe canale și consultanță pentru aproximativ 1.600 de branduri internaționale de retail. Odată cu dezvoltarea de noi produse, cum ar fi Offerista Discover, un format digital pentru comunicări personalizate pentru segmentul de retail, Offerista Group s-a impus ca un jucător inovator pe piață.
 

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...
Profi extinde serviciile de Retail Media către toată piața
Profi extinde serviciile de Retail Media către toată piața
Profi, rețeaua de retail din România cu cea mai mare extindere în teritoriu, și Footprints AI, startup-ul de tehnologii avansate pentru...
Piața de retail media din România va depăși 10 milioane de euro în 2024
Piața de retail media din România va depăși 10 milioane de euro în 2024
Piața de retail media din România va depăși 10 milioane de euro în 2024, în creștere cu peste 30% față de anul anterior, potrivit...
Profi lansează cea mai amplă rețea de retail media din România
Profi lansează cea mai amplă rețea de retail media din România
Profi, lanțul românesc de retail cu cea mai mare extindere în teritoriu, lansează Profi Retail Media, cea mai amplă astfel de rețea din...
Evenimentul Showroom POS Media România se întoarce la Carrefour pentru a doua ediție
Evenimentul Showroom POS Media România se întoarce la Carrefour pentru a doua ediție
Carrefour Mega Mall, situat pe Bulevardul Pierre de Coubertin, Nr. 3-5, Sector 2, București, va fi gazda celei de-a doua ediții a evenimentului...