Tranzacție în online: Carrefour devine acționarul majoritar al platformei Bringo

Grupul francez Carrefour a ajuns să dețină 51% din societatea Bringo Magazin SRL, compania care operează platforma Bringo, o aplicație IT prin intermediul căreia produsele diferitelor magazine pot fi comandate și primite de cumpărători direct acasă. Retailerul a cumpărat participația de 21% a Beta Software, unul dintre fondatorii companiei, preluând astfel controlul platformei. Tranzacție în online: Carrefour devine acționarul majoritar al platformei Bringo

”În prezent, Bringo este deținută de două societăți: Allib Rom SRL, parte a gupului Carrefour, și Ascend Netsolution SRL. Astfel, Jean-Baptiste Dernoncourt are doar calitatea de administrator al uneia dintre societățile acționare, respectiv Allib Rom SRL, care este deținută de Columbus Active SRL (fosta Billa Invest Construct SRL), societate care la rândul ei este deținută, în totalitate, de grupul Carrefour”, au precizat reprezentanții Carrefour.

Platforma Bringo a fost lansată în toamna anului trecut de compania Ascend NetSolutions (49% din titluri), care a mai creat și aplicațiile Star Taxi și Oliviera, și Beta Software Management (21%), firmă care a creat programul software pentru ca aplicația să poată funcționa pe smartphone și/sau tabletă și/sau computer, investiția ridicându-se la 300.000 de euro. Al treilea fondator al companiei a fost firma Allib Rom, cu 30% din titluri.

Bringo este o platformă integrată care conține o aplicație de client, una de livrator și un sistem în spate care coordonează totul. Astfel, clienții își pot alege magazinele de unde vor să cumpre un produs, să plaseze comanda, aceasta fiind imediat alocată livratorilor care s-ar putea afla pe o rază de un kilometru în jurul unității comerciale. Cumpărăturile sunt achitate la domiciliu, iar taxa de transport este de 19,99 lei.

În platformă sunt afișate până la 30.000 de produse – cum sunt, de exemplu, cele de la Carrefour – lista fiind actualizată constant. Practic, cumpărătorul poate găsi în aplicația Bringo toate produsele care se pot achiziționa fizic dintr-un super sau hypermarket, cu excepția celor foarte mari care nu pot fi transportate de o singură persoană – cum sunt televizoarele, mașinile de spălat, frigiderele etc. De asemenea, aplicația afișează chiar și promoțiile din magazine, iar fiecare produs are o fotografie și o descriere. Mai multe detalii despe cum funcționează Bringo puteți citi într-un material pe larg aici.

Carrefour deține în România 296 de magazine dintre care 3 hypermarketuri Carrefour, 174 de supermarketuri Market, 44 de magazine de proximitate Express, 10 magazine Contact, 31 de supermarketuri Billa și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro. În 2016, francezii – prin cele patru entiăți care operează –  au cumulat o cifră de afaceri de 8,388 miliarde de lei și un profit de 129 de milioane de lei, potrivit celor mai recente date raportate la Ministerul Finanțelor.
 

 

sticla SGR colectare si reciclare pet ambalaje cu sigla sgr. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Bringo și Carrefour lansează primul serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție SGR
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, și retailerul francez Carrefour România...
Florina Dobre_CEO Bringo bringo cumparaturi online fcmg 2024 comenzi livrate vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Bringo depășește pragul de un milion de comenzi livrate în 2024
Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, trece pragul de un milion de comenzi livrate...
Bringo Mall, peste 6.400 de comenzi în șase luni de la lansare. Valoarea medie a unei comenzi este de 340 lei
Bringo Mall, peste 6.400 de comenzi în șase luni de la lansare. Valoarea medie a unei comenzi este de 340 lei
La șase luni de la lansare, Bringo anunță rezultatele serviciului Bringo Mall, dezvoltat sub conceptul „O comandă, mai multe magazine, o...
Carrefour și Bringo lansează Pachetul cu Dor pentru românii din diaspora
Carrefour și Bringo lansează Pachetul cu Dor pentru românii din diaspora
În luna aprilie, Carrefour România și Bringo lansează „Pachetul cu Dor” și invită românii de pretutindeni să-i surprindă pe cei dragi...