Tiberiu Dănețiu, Auchan Retail România: Ne-am propus să deschidem în fiecare an 100 de spații MyAuchan în stațiile Petrom
Parteneriatul dintre OMV Petrom și Auchan Retail România, un concept lansat în anul 2017, va atinge și în acest an 100 de unități MyAuchan, ca parte a strategiei retailerului de a pune în centrul expansiunii formatul de ultraproximitate, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director de Marketing al companiei, în cadrul Conferinței Progresiv de la Sinaia, cu tema The Age of Disruption.
În luna august a acestui an rețeaua MyAuchan număra 66 de unități, potrivit datelor disponibile la momentul respectiv. Parteneriatul OMV Petrom - Auchan Retail România presupune amenajarea a 400 de magazine MyAuchan în Stațiile Petrom din 250 de localități. Astfel, cele două companii continuă remodelarea spațiilor comerciale, adăugând progresiv și diverse servicii de comerț digital, în completarea celor oferite de Petrom.
„Vom continua expansiunea pe formatul de supermarket și ultraproximitate. Am acordat o atenție deosebită și produselor cu componentă locală (românești) și ultra-locale. Nu trebuie să credem că românii s-au transformat brusc din cumpărători din magazinul clasic în clienți care comandă doar din online. Avem prin urmare o abordare segmentată: sunt clienți care stau acasă și comandă online și nu se deplasează în magazin și sunt clienți care vin în magazine și integrează o serie de soluții figitale. Iar când vin în magazine descoperă că le-am simplificat experiența – am simplificat traseul de cumpărături, peste 70% din magazine au case de self check-out, pot plăti cu telefonul. 2022 va fi un an cu o componentă sporită pe zona de food cu livrare express și multă proximitate”, a punctat Tiberiu Dănețiu.
Cu peste 280.000 de metri pătrați suprafaţa netă de vânzare, retailerul a raportat o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro în 2020.