Thierry Destailleur părăsește cora România după 20 de ani
Thierry Destailleur și-a încheiat pe 31 decembrie 2022 mandatul de Președinte al Consiliului de Administrație al cora România, punând capăt astfel unei cariere de 20 de ani în cadrul companiei locale, respectiv 40 de ani în grupul de retail francez.
”2023 este anul în care intru într-o nouă etapă profesională: a venit momentul să împărtășesc, să dau înapoi din experiența și expertiza acumulate într-o carieră pe care o simt împlinită cu toți cei care caută îndrumare, susținere și inspirație pentru a construi și implementa proiecte profesionale de anvergură, într-un context complex, în care este nevoie mai mult decât oricând de trei ingrediente care pe mine m-au structurat ca om și ca profesionist: valori, viziune & acțiune. (…) Nu am fost autorul solitar al carierei mele. Și nu cred că succesul în business se obține pe cont propriu. Mi-am co-construit cariera împreună cu toți cei cu care am colaborat de-a lungul timpului: colegi, clienți, parteneri. (…) Mă gândesc cu recunoștință la orele petrecute în magazinele cora din Franța, Belgia și România, la discuțiile cu colegii, cu clienții și cu partenerii noștri, la proiectele pe care le-am construit împreună cu ei și pentru ei, la provocările cărora le-am găsit răspuns împreună cu ei și pentru ei, și văd cu claritate cum m-am format pe mine ca profesionist din aceste interacțiuni”, a afirmat Thierry Destailleur, într-un mesaj postat pe LinkedIn.
Acesta a fost numit în 2017 ca Director General al cora România, după ce, anterior, a ocupat funcția de Director de Operațiuni sau de director al hypermarketului Cora Sun Plaza din București. În 2022 conducerea cora România a fost preluată de Aura Rădulescu.
Prezentă în România din 2004, cora mizează pe dezvoltarea multicanal, care include operațiuni de Ecommerce – cora a relansat de curând site-ul său pentru cumpărături online și și-a diversificat prezența în alte marketplace-uri -, proximitate – rețeaua magazinelor cora Urban lansată anul trecut – și magazine fizice, pentru cele din urmă cora România pornind un amplu proces de remodelare. Focusul în ceea ce privește sustenabilitatea se reflectă prin dezvoltarea de programe pentru antreprenorii locali, pentru a facilita prezența la raft a produselor locale, precum și printr-o abordare complexă privind încurajarea luptei împotriva risipei alimentare, colectarea și reciclarea deșeurilor, folosirea surselor de energie verde și modernizarea magazinelor într-o manieră sustenabilă.
cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, brandul operează 10 hypermarketuri în București și în marile orașe, magazinele cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse. În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, este lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Începând cu 2020 serviciul coraExpress extinde accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo, Foodpanda și Tazz, cu livrare în mai puțin de 60 de minute. Aplicaţia cora oferă consumatorului o experienţă îmbogăţită în magazine, o mai bună organizare a listei de cumpărături și beneficii de fidelitate.