Tesco închide 13 magazine în Polonia
Retailerul britanic Tesco a confirmat că vrea să închidă 13 magazine care generează pierderi și să lichideze 2.200 de locuri de muncă. Compania a informat deja angajații și sindicatele, potrivit informațiilor publicate de presa internațională.
În ultima perioadă Tesco și-a redus activitatea pe piața din Polonia, în încercarea de a-și eficientiza activitatea comercială. Dacă la începutul lui 2017 retailerul opera 429 unități comerciale, la finalul lunii februarie a acestui an numărul magazinelor ajunsese la 415. Odată cu aceste închideri, rețeaua Tesco va număra pe piața poloneză doar 383 de locații.
În plus, retailerul a anunțat accelerarea implementării planului de business, prin care dorește reducerea costurilor de operare și creșterea competitivității. Acesta include ”o ofertă de preț mai bună”, ”o mai bună disponibilitate a produselor la raft”, dar și ”adaptarea sortimentației”. Potrivit raportului pentru anul financiar 2017/2018, care s-a încheiat la 24 februarie anul curent, vânzările pe piața din Polonia au ajuns la 2,47 miliarde de euro, în timp ce în anul financiar precedent veniturile s-au ridicat la 2,52 de miliarde de euro.





