Sezamo vinde lunar șapte tone de pâine. Șase din zece coșuri de cumpărături includ produse de brutărie sau patiserie
Șase din zece coșuri de cumpărături din cadrul supermarketului online Sezamo includ produse de brutărie sau patiserie. Acestea sunt coapte în brutăria proprie sau create de producători locali precum Pain Plaisir, Gre Bakery, Zexe, Brot Manufactur sau Doamna Elisse și livrate în trei ore de la plasarea comenzii. Peste șapte tone de pâine se vând lunar, în medie, cele mai cumpărate produse din această categorie fiind cele coapte proaspăt de către brutarii Sezamo: ciabatta, chifla cu cartofi și pâinea durum.
Pe partea de patiserie, preferatele clienților Sezamo sunt croissantul cu unt, croissantul cu ciocolată și cremă de alune și merdeneaua cu brânză, toate coapte proaspăt la Sezamo. Cel mai mare amator de patiserie dintre clienți a comandat în ultimele trei luni nu mai puțin de 535 de astfel de produse, preferatele sale fiind croissantul cu unt și gogoașa cu umplutură de fructe. Toate datele sunt extrase din obiceiurile de consum ale clienților Sezamo în ultimele trei luni. Clienții pot alege din peste 150 de produse de brutărie și mai bine de 200 de produse de patiserie, dar și din cel mai bogat sortiment de produse de brutărie și patiserie fără gluten.
„Sezamo are cea mai mare ofertă de produse artizanale din piață, cel mai bogat sortiment de produse de brutărie și patiserie fără gluten și de patru ori mai multe produse ecologice decât orice alt supermarket din piață. Și vom dezvolta sortimentația constant, pentru a oferi în continuare cele mai delicioase produse”, a declarat Michael Kaiser, Chief Commercial Officer Sezamo.
În perioada 20-27 septembrie, Sezamo lansează campania „Cea mai bună brutărie din oraș” și reduce prețul faimoasei franzele Gre Bakery cu 55%, noul preț valabil în săptămâna campaniei fiind 3,99 lei. În plus, supermarketul online a pregătit o serie de cadouri: clienții care plasează comenzi de minimum 300 de lei vor primi astăzi o gogoașă cheesecake și un pachet de cafea din brandul propriu, Ubomi, iar de vineri până inclusiv duminică, un croissant proaspăt copt și o sticlă de fresh de portocale.
Sezamo este un real one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la băcănie, patiserie, farmacie, măcelărie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale. Supermarketul online oferă o selecție fantastică de 14.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Sezamo livrează cu mașini electrice în 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată, cu intervale de livrare de 15 minute sau o oră. Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, în incinta CTPark, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.
Vezi și: Sezamo are un nou CEO. Tomás Chadzivasilis pleacă de la conducerea supermarketului online
Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (12000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.
Fiind o companie de tehnologie, Sezamo este o companie data-driven. Deținând operațiunile end-to-end, inclusiv toată tehnologia din interior, clienților li se oferă o experiență superioară de cumpărături, livrarea celor mai proaspete alimente de la fermieri și artizani locali, precum și o selecție largă de produse de tip supermarket sau produse sub propria etichetă. Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a ajuns la aproape 600 de milioane euro în 2022.