Sezamo lansează Xtra, un nou program de loialitate care înlocuiește fostul abonament Premium
Rohlik Group anunță lansarea Sezamo Xtra, cel mai ambițios program de membru de până acum, care înlocuiește fostul abonament Premium cu un pachet mult mai valoros. Xtra cuprinde reduceri speciale pentru produsele private label și discounturi permanente pentru gama BIO, până la livrare gratuită în aceeași zi, garanția punctualității și soluții sustenabile fără efort.
„Sezamo a însemnat mereu să le oferim clienților noștri ce este mai bun,” declară Tomáš Čupr, CEO și fondator Rohlik Group. „Dar pentru clienții noștri, ‘cel mai bun’ nu a fost niciodată destinația finală, ci doar punctul de plecare. Xtra înseamnă să ducem această experiență și mai departe.”
Programul Xtra înlocuiește complet vechiul abonament Premium, aducând beneficii suplimentare, mai multă flexibilitate și o grijă reală pentru nevoile clienților, indiferent de piață. Prin Xtra, prețurile devin și mai avantajoase: membrii beneficiază de 10% reducere la toate produsele private label din portofoliul Sezamo, precum MIIL, DACELLO, MODDIA, KITCHIN, UBOMI, LAMBINI, PAPPUDIA, YUTTO, PAUU.
Membrii Xtra pot comanda ori de câte ori doresc, fără taxe de livrare, de până la patru ori pe lună, fără valoare minimă a coșului. În plus, beneficiază de patru livrări expres pe lună și de livrare garantată în aceeași zi pentru comenzile plasate până la ora 17:00. „E simplu,” adaugă Tomáš Čupr. „De ce să pierzi timp la coadă, să plătești mai mult și să pleci acasă cu produse de calitate inferioară, când poți primi produse excelente direct la ușă — și la un preț mai bun?”
Membrii se bucură și de acces prioritar la serviciul de relații clienți, precum și de produse exclusive, peste 20 de produse disponibile doar în cadrul programului Xtra. Detalii mici, dar importante, care transformă experiența într-un serviciu cu adevărat personalizat.
Cei care preferă produsele organice vor beneficia și de 10% reducere pentru toată gama BIO — un pas important pentru a face alegerile sustenabile mai accesibile pentru orice familie. În plus, toate comenzile Xtra vor fi livrate în sacoșe reutilizabile, gratuite. La următoarea comandă, le returnezi simplu curierului. Fără plastic în plus, fără bătăi de cap — doar un mod mai inteligent de a face cumpărături.
Sezamo este un one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop. Supermarketul colaborează cu furnizori și producători locali care împărtășesc viziunea lor privind sustenabilitatea. Prin acest tip de parteneriate se asigură clienților cele mai proaspete și de cea mai înaltă calitate produse, în timp ce supermarketul sprijină astfel afacerile locale și reduce amprenta de carbon asociată transportului pe distanțe lungi. Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată. Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în favoarea durabilității, oferindu-le clienților opțiuni ecologice și sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600 de milioane de euro în 2022.





