Up România, parteneriat cu Kaufland și Lidl pentru tichetele de masă electronice
Up România a anunțat dezvoltarea parteneriatului cu rețelele Kaufland și Lidl, astfel că de la 1 august a.c. cei doi retaileri primesc tichetele electronice de masă emise de companie.
„Kaufland România şi Lidl România sunt partenerii noștri importanți, colaborarea cu ei derulându-se cu succes de 11 ani şi, respectiv, 5 ani. Pasul pe care îl facem acum în domeniul tichetelor de masă electronice adaugă valoare serviciilor oferite clienților noştri. Ne bucurăm că plata prin aceste instrumente moderne este de acum posibilă pentru deținătorii de tichete de masă electronice în toate marile magazine din România. Suntem optimiști în privința evoluției acestui segment, care credem că va crește, pe măsura apetitului românilor pentru inovație”, a declarat Elena Pap, directorul general al Up România.
În prezent, peste 50% din totalul tranzacţiilor cu cardurile electronice de masă sunt de tipul contactless.
Tichetele de masă pe suport de hârtie Chèque Déjeuner, emise de Up România, pot fi folosite de consumatori în continuare în toate marile magazine, în paralel cu cele electronice.
Pentru comercianții parteneri, Up România a dezvoltat aplicația Chèque Online, prin care aceștia pot accesa informații complexe despre situația plăților, soldul disponibil și istoricul facturilor. “În același timp, Chèque Online este util managerilor care pot extrage de aici informații precum media de rambursare pentru tichetul de masă electronic, media tranzacțiilor pe puncte de lucru, numărul de utilizatori într-o anumită perioadă etc”, se mai arată în comunicatul transmis de Up România.





