Rețeaua Profi, extinsă cu 11 noi magazine în luna mai
Profi, retailer deținut de fondul de investiții Mid Europa Partners, își consolidează poziția la nivel național și extinde și mai mult acoperirea geografică a rețelei.
Numai în luna mai, retailerul a deschis alte 11 unități comerciale. Dintre acestea, cinci au vizat formatul City, trei formatul Loco și alte trei formatul standard. Dintre locațiile Profi Standard, două se află în zone rurale și au cea mai mare suprafață dintre toate locațiile inaugurate în luna mai a acestui an. O astfel de unitate comercială, cu o suprafață de vânzare de 423,24 metri pătrați, a fost inaugurată în comuna Fundeni din județul Călărași, în satul Fundeni, strada București, numărul 96 bis.
Cea de-a doua locație în acest format se află în satul Sînleani, comuna Livada, județul Arad. Amplasat la numărul 402/B, noul Profi are o suprafață de vânzare de 421,45 metri pătrați.
Restul locațiilor au fost deschise în județele Buzău, Bihor, Maramureș, Dâmbovița, Neamț, Tulcea, Constanța, Mehedinți, dar și București și au suprafețe de vânzare cuprinse între 124 de metri pătrați și 280 de metri pătrați.
Profi a accesat recent un credit în valoare de 15,7 milioane de euro de la Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare pentru a susține planurile de expansiune, inclusiv prin achiziții, în perioada 2021-2025, dar și renovări și investiții în depozite.
Numai anul trecut, retailerul a pus pe harta expansiunii 235 de noi locații și a remodelat alte două, la Ploiești și Craiova, sub conceptul care în interiorul companiei poartă numele Monaco. Planurile companiei vizează o expansiune accelerată în următorii trei ani, ceea ce presupune inaugurarea a peste 1.300 de magazine până în 2024.
Potrivit datelor comunicate de companie, în 2024 pe teritoriul României ar urma să funcționeze 2.561 de magazine Profi.
Compania a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 8,83 miliarde de lei față de 7,26 miliarde de lei în 2019.