Rețeaua Profi, 10 magazine noi în primul trimestru din acest an
Retailerul cu cea mai mare acoperire la nivel geografic și-a extins și mai mult prezența în primele trei luni ale acestui an. Astfel, Profi a inaugurat zece magazine noi în primul trimestru, opt dintre acestea fiind sub formatul LOCO, conceptul dedicat zonelor rurale. Celelalte două locații au fost un Profi Super, în județul Bihor, și un Profi GO, magazin de conveniență dedicat marilor orașe, în județul Neamț. 
La începutul acestui an, Ahold Delhaize, noul proprietar Profi, a anunțat că a bugetat investiții de 150 de milioane de euro pentru dezvoltarea rețelei Profi pe piața din România. Concret, retailerul a pus pe listă aproximativ 100 de magazine noi, care vor completa rețeaua de peste 1750 de locații existente, potrivit raportului financiar publicat de companie.
Ahold Delhaize a anunțat preluarea Profi la finalul anului 2023, Profi devenind al 17-lea brand deținut de grup, într-o tranzacție record de 1,3 miliarde de euro. Proprietarul Mega Image a finalizat achiziția Profi la începutul acestui an. Achiziția dublează amprenta de retail a Ahold Delhaize în România, care operează în prezent aproape 1.000 de magazine sub brandul Mega Image și se așteaptă ca Profi să adauge 3 miliarde de euro în vânzări nete la rezultatele grupului în 2025.
Compania se așteaptă, în schimb, ca integrarea Profi să genereze, în primul an de la preluare, o ușoară scădere a profiturilor din Europa, care vor fi însă compensate de îmbunătățirile din restul regiunii.
„Pe măsură ce trecem în 2025, avem la dipoziție mai multe pârghii care ne oferă multă flexibilitate pentru a naviga în acest mediu instabil. Cu strategia noastră «Growing Together» și modelul nostru de creștere, puteți conta pe noi pentru a păstra un ritm constant, în timp ce ne îmbogățim capabilitățile omnicanal, stimulăm creșterea loialității clienților și extindem aria de acoperire. Vom prioritiza investițiile în prețuri, vom accelera deschiderile de noi magazine și renovările și vom scala tehnologiile care au un istoric dovedit și de succes, cum ar fi platforma noastră de comerț electronic PRISM și tehnologia noastră de retail media Gambit. În același timp, ne vom concentra și pe integrarea Profi, al 17-lea mare brand local al nostru din România, care va adăuga trei miliarde de euro în vânzări”, a declarat Frans Muller, CEO Ahold Delhaize, la anunțarea rezultatelor financiare preliminare pentru anul 2024.








