Rețeaua LaDoiPași a ajuns la 640 de magazine
LaDoiPași, programul de franciză dezvoltat de Metro Cash & Carry, a ajuns în prezent la 640 de magazine operate la nivel național. În plus, până la finalul lunii septembrie, vor mai fi inaugurate 20 de unități comerciale.
Metro Cash & Carry a anunțat repoziționarea formatului de proximitate LaDoiPași ca franciză independentă anul trecut, iar targetul setat este atingerea pragului de 2.000 de magazine până în 2020, în condițiile în care la momentul anunțului rețeaua număra 430 de unități.
Metro Cash & Carry a lansat conceptul LaDoiPași pe piața locală în 2012. Alături de Metro Cash & Carry, cei mai mari jucători pe segmentul de proximitate sunt în acest moment rețelele Profi (care activează în această zonă cu toate cele trei formate – Profi, Profi City și Profi Loco), Carrefour (Express, Express Orange, Contact), Mega Image (Shop&Go), Lagardere Travel Retail (1 Minute) și, de curând, Auchan (MyAuchan).
Metro Cash & Carry România a înregistrat în anul financiar 2017 o cifră de afaceri de 4,72 de miliarde de lei, în creștere cu 8% față de anul 2016, potrivit datelor raportate de companie la Ministerul de Finanțe. Rezultatul îl plasează pe retailerul german pe locul al cincilea în topul celor mai mari retaileri internaționali pe poziția a șaptea după Kaufland, Carrefour, Lidl și Auchan, Mega Image și Profi.





