Rețeaua de Magazine DIANA continuă investițiile în remodelare

Rețeaua de Magazine DIANA continuă investițiile în remodelarea unităților existente și redeschide magazinul din Râmnicu Vâlcea, zona Lenin Sud, într-o nouă locație mai mare și modernizată, în apropierea vechiului spațiu. Anul acesta retailerul a deschis patru supermarketuri noi și a relocat trei magazine existente.

Noul magazin DIANA Lenin Sud, cu o suprafață de aproximativ 500 de metri pătrați, este configurat pentru a facilita un flux eficient și acces rapid la produse esențiale și promoții, asigurând un parcurs intuitiv prin spațiile de vânzare. Sortimentația de peste 6000 de articole acoperă o gamă completă de produse, de la carne proaspătă și preparate din carne DIANA, pește și preparate din pește Pescăria Magic, până la fructe și legume, produse de panificație, lactate și articole pentru casă – toate selecționate pentru a satisface preferințele diverse ale comunității locale.

„Suntem mândri să oferim locuitorilor din zona Lenin Sud un spațiu mai generos și modern, rezultat al mutării dintr-o locație mai mică într-una adaptată cerințelor actuale, care să asigure o experiență de cumpărături cât mai plăcută. Această relocare reprezintă un pas important în strategia de dezvoltare a rețelei de Magazine DIANA și reflectă angajamentul nostru de a îmbunătăți continuu confortul clienților” a declarat Ramona Mutu, Director Operațional Magazine DIANA.

Magazine DIANA reprezintă o rețea românească de magazine, cu o tradiție de peste 33 de ani pe piața locală, ce oferă clienților o sortimentație variată pentru a acoperi toate necesitățile de zi cu zi, dar și o gamă extinsă de produse și preparate din carne DIANA. Cu peste 800 de angajați, rețeaua Magazine DIANA cuprinde 83 de magazine în județele: Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeș, Olt și Dâmbovița.

Retailerul a încheiat anul financiar 2023 cu o cifră de afaceri de 425 de milioane de lei, marcând o creștere de 25% prin comparație cu anul 2022, când cifra de afaceri raportată s-a ridicat la 339 de milioane de lei. În ceea ce privește așteptările pentru anul acesta, retailerul își menține optimismul, ținta setată fiind o creștere de peste 10% a cifrei de afaceri.

Carrefour rezultate financiare raportate la 9 luni
România rămâne singura piață pe plus pentru Carrefour la nivel european
Carrefour România a încheiat primele nouă luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 2,27 miliarde de euro, potrivit raportului financiar...
plafonare_adaos_comercial_la_produsele_romanesti
AMRCR: Plafonarea generalizată a adaosurilor, o intervenție mult prea abruptă în politicile comerciale ale retailerilor
Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) acuză Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale că nu a consultat retailerii cu...
mega
Preluarea Profi: Mega Image se angajează să renunțe la 87 de magazine
Consiliul Concurenței supune dezbaterii publice al doilea set de angajamente propuse de Delhaize „The Lion” Nederland B.V. (Mega Image) pentru a...
cumparator in magazin
Romalimenta nu susține proiectul generalizării adaosurilor comerciale
Federația Romalimenta nu susține proiectul generalizării adaosurilor comerciale și cere reintrarea pe traseul normal al economiei de piață....
carrefour
Cora Lujerului devine istorie. Magazinul, redeschis sub brandul Carrefour
Carrefour România marchează finalizarea procesului de integrare a hipermarketului Lujerului din București, în cadrul centrului comercial...
sacosa sezamo
Sezamo, creștere de 150% a businessului în ultimele 12 luni
Supermarketul online Sezamo sărbătorește doi ani de la lansarea oficială pe piața din România, marcând un avans de peste 150% în ultimele 12...