Rețeaua Cora elimină de pe piață 30 mil. de pungi de plastic anual

Rețeaua Cora România a anunțat că elimină din toate hypermarketurile sale pungile din plastic foarte subțire fără mâner, înlocuindu-le cu ambalaje biodegradabile certificate la nivelul Uniunii Europene.

 
“Odată cu trecerea la ambalajele biodegradabile, Cora elimină de pe piață peste 30 de milioane de pungi de plastic anual. Noile ambalaje respectă regulamentele din România și standardele europene de mediu și sunt produse din materiale care se degradează în 6 luni”, a declarat Emanuel Pîrvulescu, Head of Environment la Cora România.
 
El a mai spus că rețeaua Cora salută apariția Ordonanței de Urgență OUG 50/2.07.2019 care a impulsionat și diversificat oferta pe piața de ambalaje biodegradabile. De asemenea, retailerul susține decizia Ministerului Mediului de a implementa măsuri pentru reducerea consumului de pungi din plastic foarte subțire fără mâner.
 
Printre măsurile prin care compania își implementează politica de protecție a mediului ce vizează reducerea poluării și încurajarea reciclării, se numără și amplasarea de stații pentru încărcarea mașinilor electrice și a unor centre de colectare a deșeurilor reciclabile, în parcările magazinelor sale. Pentru deșeurile depozitate în aceste centre, consumatorii primesc bonuri valorice care pot fi folosite la cumpărături în hypermaketurile rețelei. 
 
Cora România, parte a grupului Louis Delhaize, operează în prezent 11 hypermarketuri în București și în marile orașe din țară, precum și o platformă de e-commerce (www.cora.ro).
 
 
 
Rețeaua Cora  elimină de pe piață  30 mil. de pungi de plastic anual
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Top Social Brands 2021: Brandurile campioane în social media din România
Revista Biz a lansat ediția a 13-a a clasamentului celor mai active branduri în social media din România, care aduce în prim-plan 50 de branduri...
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
FINALIST PROGRESIV AWARDS: Kaufland lansează prima fermă regenerativă din România
Institutul de Cercetare în Permacultură din România și Kaufland România lansează proiectul Sol și Suflet, primul Centru Permanent de Inovare,...
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
Pepsi, rezultate în creștere pe 2020 la nivel global
PepsiCo Inc a raportat rezultate pozitive pe trimestrul patru din anul trecut, finalizând 2020 cu cifre în creștere față de...
Studiu: 45% dintre români spun că obișnuiesc să facă zilnic curățenie
Studiu: 45% dintre români spun că obișnuiesc să facă zilnic curățenie
Reveal Marketing Research a derulat un studiu privind comportamentul de consum al românilor cu privire la produsele de curățenie în această...
Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
Studiu: 36% dintre români obișnuiesc să cumpere mereu același brand de lactate
În medie, 16% dintre români consumă zilnic sau aproape zilnic lactate, iar 19% dintre aceștia spun că au în medie un consum de lactate de...
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Planul Nestlé EMENA pentru emisii nete zero până în 2050
Schimbările climatice prezintă un risc imens pentru viitorul alimentelor. În același timp, producția și consumul de alimente reprezintă o...