retailArena revine cu cea de-a opta ediție, într-un format hybrid

retailArena, eveniment de referință în industria de retail & FMCG, revine cu cea de-a opta ediție, pe 27 și 28 octombrie, într-un format inedit, adaptat la cerințele vremii. retailArena 2020 se va desfășura într-un format hybrid în cadrul platformei virtuale IC Virtual Events, o soluție care traduce toate beneficiile interacțiunii offline în mediul virtual. Se vor dezbate cele mai intense provocări ale industriei și se vor scoate la lumină soluții și strategii care se pot dovedi câștigătoare pentru noul retail. retailArena revine cu cea de-a opta ediție, într-un format hybrid

Pornind de la impactul pandemiei de Covid-19, schimbările din comportamentul de consum și strategiile care s-au dovedit câștigătoare în acest an atipic, retailArena 2020 - RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis promite să acopere toate provocările, tendințele și insighturile relevante din industria de retail, cu atât mai mult cu cât contextul generat de criza coronavirus a schimbat regulile jocului.

Primii speakeri confirmați pentru cea de-a opta ediție a retailArena sunt: Cornel Morcov (FAN Courier), Robert Berza (Fashion Days), Cristi Movilă (VTEX), Andrei Pogonaru (Veranda Mall), Sînziana Pardhan (P3), Raluca Radu (Answear.ro), Alina Stepan (Ipsos România), Raluca Pușcaș (Filip & Company), Cosmin Dan (Euromonitor International).

Timp de două zile, prin intermediul dezbaterilor, prezentărilor și webinariilor, se va răspunde la întrebări de impact asupra activității retailerilor:
• Cum s-au adaptat la noua realitate economică și de consum și cum continuă să o facă?
• Care a fost impactul crizei generate de Covid-19 asupra pieței de retail, canalelor de vânzare, segmentelor și nișelor?
• Cât de mult a accelerat pandemia anumite trenduri și care dintre acestea vor marca noua realitate de consum post-coronavirus?
• Ce strategii și soluții au adoptat comercianții pentru a rămâne relevanți și ce se prefigurează în viitor în industria de retail?
• Mai au insemnătate strategiile de sustenabilitate și cele cu focus pe experiențe în condițiile măsurilor de distanțare?
• Cât de mult se va digitaliza retailul și cum putem reforma o întreagă industrie?

Găsești toate informațiile despre eveniment pe site-ul retailArena, unde te poți înscrie complet gratuit în platforma virtuală cu access la zona expo sau zona de networking. retailArena 2020 este powered by retail.ro, în parteneriat cu VTEX, FAN Courier,
P3, Twispay, Veranda Mall Online, Answear și Filip&Company.

Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
În ultimii 25 de ani, piața de retail și FMCG a trecut printr-o transformare continuă, iar Mega Image a avut o contribuție semnificativă la...
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Pe o piață cu o dinamică precum cea a retailului și a bunurilor de larg consum orientarea spre inovație, calitatea produselor oferite și...
Peste 40 de experți în retail și eCommerce vin la retailArena 27 și 28 octombrie
Peste 40 de experți în retail și eCommerce vin la retailArena 27 și 28 octombrie
Strategie, marketing, eCommerce, sustenabilitate, logistică & livrări, digitalizare – acestea sunt doar o parte din temele principale ale...
Tradițional sau online? Află de la retailArena: A Game of the Future direcțiile de investiții și planurile de dezvoltare ale marilor companii
Tradițional sau online? Află de la retailArena: A Game of the Future direcțiile de investiții și planurile de dezvoltare ale marilor companii
retailArena revine cu a 9-a ediție și aduce două zile în care se va vorbi despre schimbările din industrie și viitorul domeniului după...
retailArena, a 8-a ediție într-un format complet nou
retailArena, a 8-a ediție într-un format complet nou
Pentru al 8-lea an la rând, retailArena, conferința de business dedicată industriei de retail organizată de wall-street.ro și retail.ro, revine...