Proiect pilot între Auchan Retail și Abatorul Periș
În continuarea acțiunilor de susținere a producătorilor locali și de încurajare a consumului de produse românești, Auchan Retail România deschide în hypermarketul Auchan Titan un corner de măcelărie în parteneriat cu Abatorul Periș, în completarea ofertei de carmangerie.
Cornerul este poziționat pe aleea transversală și propune clienților o gamă complexă formată din peste 40 de sortimente de carne de porc proaspătă, livrate în fiecare zi, direct de la Abatorul Periș, aflat la 48 de km de Auchan Titan. Carnea provine de la fermieri români, cei mai mulți de talie mică, aflați în zona de sud-est a țării. Cu o tradiție de peste șase ani pe piața locală, Abatorul Periș comercializează anual circa 30.000 de tone de carne de porc sub formă de carcasă, piese tranşate şi produse proaspete procesate, compania având parteneriate cu peste 40 de ferme de porci din România.
Parteneriatul dintre Auchan și Abatorul Periș este un proiect pilot și vine în completarea misiunii retailerului de a aduce mai multe produse locale în atenția consumatorilor, peste 90% din bunurile din lanţul de aprovizionare al reţelei provenind de la producători români. De asemenea, dezvoltarea unui astfel de concept alături de producătorii locali vine și pe fondul evoluției comportamentului de consum al românilor. Potrivit companiei, aceștia arată un interes crescut pentru o alimentație mai sănătoasă și o atenție sporită la proveniența și valoarea nutritivă a alimentelor.
Auchan România are în portofoliu 33 de hypermarketuri Auchan, o rețea de 64 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 55 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, retailerul a raportat o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro în 2020.